Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J22i24r80i 23V71r17a83b31e80c

15. 10. 2016 14:50

Trump -- prezident?Staci uz, kdyz my mame kaspara.

2 5
možnosti
LV

L87i58b81o91r 10V54a44n74ě48k

15. 10. 2016 23:00

To je ovšem také výsledek kašparizace když nevyhrála ušlechtilá modrá krev mluvící jak dlaždič, ovšem s noblesou, že...

3 1
možnosti
MS

Vy byste zřejmě velmi těžko dokazoval, že Hillary byla na stejném místě jako vy, na rozdíl od účastnic volby krásy, kterým Trump lezl do šatny. :-P

4 7
možnosti
MS

eee ... volby k r á l o v n y krásy

0 0
možnosti
MD

Dobry clanek. Tezko co dodavat.

14 3
možnosti

A16l75o60i47s 66Ž18í16d60e21k

15. 10. 2016 13:38

Zdeňku a není to náhodou úplně jiné než píšeš?

4 4
možnosti
Foto

Z72d54e94n79ě28k 54K55r51á88l

15. 10. 2016 13:46

Já myslím že není; proto jsem to nenapsal jinak, ale takhle.

8 4
možnosti
MZ

Dobrý den pane kolego,

samozřejmě zasloužená karma, také jsem se snažil na toto téma napsat blog, jen Váš ho vystihl dle mého názoru daleko lépe. Co bych Vám ale s dovolením vytknul, že neobsahuje návrh řešení,tedy co s tím,tento Váš názor by mě zajímal. Ignorace médií nepomůže, pojedou si pro par vyvolených dál a radikální nesvobodné řešení se mi také příčí.

S pozdravem MZ

8 5
možnosti
Foto

Z70d75e87n15ě37k 44K86r71á18l

15. 10. 2016 13:45

Dobrý den, moc děkuji za podnětnou připomínku; máte pravdu, že stížnost bez návrhu řešení je jen polovičatě odvedená práce.

U veřejnoprávní televize bych zůstal u 24/7 přímého přenosu z parlamentu, senátu atd. Bez zpráv, bez seriálů... :-) Informovat. Nudně.

A ostatní média... Podle mě není možné být ÚPLNĚ nestranný, ale aspoň by se tedy některá nemusela nestranně tvářit a nemuselo by se o nich jako o nestranných mluvit. V jůesej jsou dost polarizovaná (MSNBC, Fox News), což je smutné, ale aspoň známé. U Washington Postu mě to ale zklamalo, ten jsem považoval za objektivnější.

Máte ohledně toho Vy nějaké nápady?

4 2
možnosti
Foto

J92i77ř55í 84G61e56b53e13r18t

15. 10. 2016 13:32

Vážený považuji veřejnoprávní media za zcela korektní a vcelku objektivní.

Snad jen vyvažují až příliš.

Jste mladý nadějný ruský trol.Nevím co chybí Vám a proč se pletete do amerických voleb? Je to tam u Vás a ne v mediích,

8 28
možnosti
MZ

Vážený pane Geberte,

Nehodlám se nikoho zastávat, ale uvedeno co je nekorektní v médiích v blogu obsaženo jest. To že to vidíte jinak je v pořádku, leč sám jste opet ukázal malost, kdy děláte z blogera trola jen proto, že nesouhlasí s tím,jak nám jsou informace podávány. Takže jen trapny osobní útok, gratuluji,

vysoká úroveň.

MZ

18 5
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5702x
Parazitující živnostník, školitel češtiny, korektor a redaktor, libertarián, euroskeptik, pravičák, E(I)NTJ a fanoušek hudby, češtiny, cizích jazyků, technologií, her a seriálů.

Narodil jsem se v roce 1991 v jižních Čechách, dlouho bydlel kousek od Berouna, nyní se pohybuji v Praze. Živí mě převážně čeština, jsem korektor, editor, redaktor, školím jazyk ve firmách i státní správě. Od roku 2011 jsem dělal pro různá online média, téměř tři roky (od roku 2013) jsem psal jako externista do technologické rubriky iHNed.cz, velmi výjimečně i do tištěných médií. Po získání titulu (v roce 2015) jsem z přivýdělků a dohod udělal živnost – jsem OSVČ, tedy parazit, mám svůj tým lidí a nabízím kompletní služby ohledně textů, od tvorby přes korekce po překlad. Mezi mé klienty patří například jeden velký výrobce elektroniky. Školím češtinu, etiketu a „komunikaci“.

Vystudoval jsem mezinárodní obchod na FMV VŠE a amerikanistiku na FSV UK, na půl roku jsem si odskočil studovat terorismus, národní bezpečnost a trestní systém do Spojených států. Předtím jsem měl to potěšení studovat trubku (a jako vedlejší obor klavír) na pražském Gymnáziu Jana Nerudy s rozšířenou výukou hudby. Od září 2016 jsem nastoupil jako student Ph.D. zpět na FSV (momentálně přerušeno).

Mám úžasnou ženu a neméně úžasnou roční dceru – jsou pro mě vším.

Politicky jsem libertarián/minarchista: Příznivec malého státu s malými pravomocemi, který chrání před násilím a krádežemi a vynucuje nutné minimální zákony. Jen pak může společnost fungovat, aniž by nějaká skupina utlačovala nebo vykořisťovala jinou, a země může ekonomicky prosperovat.

Děkuji za návštěvu mého blogu, snad vás moje texty zaujmou.