Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyby ten covid byl opravdu nebezpečný, lidé by tolik neriskovali.

10 8
možnosti
Foto

A to už tu podle Velkých Odborníků měly být nejméně čtyři měsíce haldy pytlů s mrtvolami, přes které se nedostanete z bytu... Nechci zlehčovat, že umírají lidé, a je mi jich zcela upřímně líto. Kéž by je a jejich rodiny covid nezasáhnul... Ale to nic nemění na tom, že hysterici už rok přehánějí se svými černými scénáři. (Samozřejmě ano, pokud se zaplní nemocnice, může být problém; ani to nechci hloupě zlehčovat...)

2 2
možnosti
FZ

Prezident bez roušky na V4 a premiér po přímém kontaktu s nakaženou bez karantény vám tlak nezvedli ? Nebo jste to napsal jen kvůli očekávanému ,,potlesku" svědků Spasitelových ?

1 2
možnosti
Foto

Já se to snažím nesledovat :-) Tohle na mě vyskočilo v e-mailu s fotkou nezarouškované párty zrovna v den, kdy jsme měli být u rodičů se 6měsíční dcerkou... Opravdu ode mě nečekejte hysterii ohledně té nemoci, nedejbože podporu současných opatření.

Mám velké štěstí. Na práci mi to zas tak moc nedopadlo atd. Řeším to rozumně tak, abych zbytečně něco nechytil z hlouposti (olizovat si ruce v krámě) a abych nenakazil 80letou babičku.

Napsal jsem to proto, že spoustě lidem opatření objektivně ničí život (což není přehánění), a jiní mohou úplně zbytečně pařit na akci, která se dala udělat přes videohovor.

4 0
možnosti
OT

Všichni, kteří v Rudolfinu byli, byli ten den otestováni PCR testem. Takže kde je riziko?

3 4
možnosti
Foto

Klidně si udělám test a budu chodit do otevřeného fitka, k otevřené kadeřnici, pojedu přes okres k prarodičům... Kde je riziko? Nevadí mi, že se konala akce jako taková, ale dvojí metr.

6 0
možnosti
Foto

Abych se dostal do obrazu, mrknul jsem na fotky, na Plesku, mají jich z podobných trachtací nejvíc.

Nelíbí se mi mnohá omezení, která jsou zcela jasně zbytečná. Takže chápu naštvání vaše i jiných. Ale vlastně jsem rád, že alespoň něco, osekaného, mohlo proběhnout. Beru to jako závan normálnosti v nenormální době.

Na ksiftoknize už kolují fotky, jak účastníci u Rudolfina kouří a popíjejí u stolků. Napsal jsem tam: "No a? Jdu teď také ven, dám si kafčo a cígo".

Přej, a bude ti přáno ;-)

3 2
možnosti
JK

No všichni přítomní měli aktuální test. Netuším jestli přesný PCR nebo 40% antigenní. Jinak souhlas, že možnost se ostříhat nebo koupit boty je poněkud důležitější než předávání cen nebo čumění na Slávii. Tedy pro mne určitě,

1 0
možnosti
ZS
Foto

Ano, tohle se nemělo stát.

27 0
možnosti
VN

Jó, jó.... je to vyšší level... my jsme plevel... Rv

29 1
možnosti
JR

J26a21n 96R85á86ž

7. 3. 2021 13:25

Mne záběry z předávání těch "Lvů" dožraly podstatně víc, než fotky Prymuly na Slávii!

Za článek KARMA!

26 5
možnosti
Foto

Vidíte, já bych to nesrovnávala. Tuhle akci nikdo nijak netajil, o všech opatřeních se mluvilo, o přítomných lidech taky, co šlo, to se přizpůsobilo a věřím tomu. Skoro bych řekla, že úmysl mohl být i dobrý - dodat aspoň nějaké zdání toho, že svět se točí směrem, jemuž rozumíme navzdory COVIDu.

Snažila jsem se to tak chápat, abych nebyla sama pro sebe za starou jedubabu, ale nepovedlo se mi to. Protože jestliže mohou pečlivá opatření pomoci u Lvů, nevím, proč by nemohla někde jinde. Hrozně ráda se na návštěvu fitka vybavím negativním testem. Moc ráda se jím vybavím na cestu za rodinou a kamkoliv. Rozumím tomu, že je potřeba chovat se nějak soudně a chránit svou "smečku".

Ale...safra...proč zrovna Lvi? Proč zrovna teď? Proč zrovna v době, kdy to neznamená, že Lev je první a v pondělí se otevře něco dalšího za podobně přesných opatření?

A tak je to s tím dlážděním cesty do pekla dobrými úmysly. Lev-neLev.

3 0
možnosti
VV

Nejde o nevynucování, jde o akci "Prymulu na fotbale verze 2.0". Pamatujete, jak se po třech dnech a deseti verzích hájil slovy "Chěl jsem lidu ukázat, že to jde"? Asi se ve vládě snažili špinavému plebsu ukázat to klišoidní "světlo na konci tunelu", a vydali pro tento účel dvě výjimky. Výjimky, o kterých by i dítě žijící ve skutečném světě předem vědělo, že budou vnímány (po zásluze) papalášky a jako další plivanec do tváře, protože platí od stejného okamžiku, od kdy se všichi musí povinně dusit v respirátorech v kancelářích i sami v parcích, nebo sedět ve výkonu trestu "v domácím vězení". Nikoho ani nenapadlo, že by pro TéVé měla platit stejná pravidla jako pro zaměstnance, kterými konec konců také jsou.

Konkrétně jde o výjmky:

q) osoby při provádění autorského díla (např. divadelního, tanečního nebo hudebního představení), osoby přednášející a osoby účinkující při tvorbě a výrobě audiovizuálního díla nebo pořadu,

r) moderátory, redaktory a další osoby vystupující v rozhlasových, televizních a dalších pořadech,

P.S. Ale už týden před platností výjimek se někteří (například hlavní zavírač Smejkal z IKEMu) procházeli v pořadech na ČT bez roušek, se slovy: "Jsem očkovaný - nemusím", "Jsem prodělal - nemusím" nebo "Jsem testovaný - nemusím".

2 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5702x
Parazitující živnostník, školitel češtiny, korektor a redaktor, libertarián, euroskeptik, pravičák, E(I)NTJ a fanoušek hudby, češtiny, cizích jazyků, technologií, her a seriálů.

Narodil jsem se v roce 1991 v jižních Čechách, dlouho bydlel kousek od Berouna, nyní se pohybuji v Praze. Živí mě převážně čeština, jsem korektor, editor, redaktor, školím jazyk ve firmách i státní správě. Od roku 2011 jsem dělal pro různá online média, téměř tři roky (od roku 2013) jsem psal jako externista do technologické rubriky iHNed.cz, velmi výjimečně i do tištěných médií. Po získání titulu (v roce 2015) jsem z přivýdělků a dohod udělal živnost – jsem OSVČ, tedy parazit, mám svůj tým lidí a nabízím kompletní služby ohledně textů, od tvorby přes korekce po překlad. Mezi mé klienty patří například jeden velký výrobce elektroniky. Školím češtinu, etiketu a „komunikaci“.

Vystudoval jsem mezinárodní obchod na FMV VŠE a amerikanistiku na FSV UK, na půl roku jsem si odskočil studovat terorismus, národní bezpečnost a trestní systém do Spojených států. Předtím jsem měl to potěšení studovat trubku (a jako vedlejší obor klavír) na pražském Gymnáziu Jana Nerudy s rozšířenou výukou hudby. Od září 2016 jsem nastoupil jako student Ph.D. zpět na FSV (momentálně přerušeno).

Mám úžasnou ženu a neméně úžasnou roční dceru – jsou pro mě vším.

Politicky jsem libertarián/minarchista: Příznivec malého státu s malými pravomocemi, který chrání před násilím a krádežemi a vynucuje nutné minimální zákony. Jen pak může společnost fungovat, aniž by nějaká skupina utlačovala nebo vykořisťovala jinou, a země může ekonomicky prosperovat.

Děkuji za návštěvu mého blogu, snad vás moje texty zaujmou.