Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Politici, papaláši a celebrity jsou přece něco jiného než my. Jsou více než my. A proto si můžou dovolit víc než my. Smiřte se s tím.

Jo a srandovní je, že někteří z těch umělců točí propagační spoty, kde kladou lidem na srdce, aby dodržovali všechna pravidla prevence. Jenže, jak říkám, tohle platí jen pro lůzu. :-)

26 2
možnosti
RK

Natáčení televizních pořadů má výjimku, což předávání Lvů je. Blog je jen laciné brnkání na strunu závisti. Stejně jako na sociálních sítích šířící se fotka kouřících protagonistů za barákem. Jak se asi hulí s respirátorem?

9 17
možnosti
MK

A proč to má výjimku? :-)

Proč oni můžou tohle - a mě hrozí pokuta jen i za to, že na liduprázdné ulici půjdu bez roušky.

12 1
možnosti
DV

D70a48v16i42d 66V17l52k

8. 3. 2021 9:43

Tak jste zakarmil;-D Tohle se bude líbit, ty zparchantělé floutky herce, co už jsou někteří rok bez práce a nemají co do huby a za co děckám koupit tepláky je třeba tepat co to jde!!!

5 9
možnosti
Foto

a chodí žebrotou. Klávesnici jsem zkropil slzami.

7 0
možnosti
Foto

Kdo chce kam, pomozme mu tam.

0 0
možnosti
PC

Škoda, že tu někteří diskutující podsouvají autorovi jakousi závist. Já mu velmi rozumím - jde mu o PRINCIP a příčí se mu dvojí metr: vyvolení x plebs. A o to by mělo jít nám všem.

Pane Králi, karmaR^

37 5
možnosti

A kdo jako měli být ti v y v o l e n í ? Ti dva mladí kluci, kteří dostali cenu za krátký film, nebo všichni ti neviditelní střihači, maskéři, kameramani a já nevím kdo ještě?:-P

1 1
možnosti
Foto

Kdyby to chtěli zakázat, tak by to zakázali. Oni, ale nejsou hloupí, oni dobře ví, že se zvedne nenávist k těm co tam vystupovali. Rozeštvané společnosti se lépe vládne.

12 3
možnosti

V soudných lidech to ovšem žádnou nenávist nevyvolalo.

2 0
možnosti

Neměl z toho předávání Českých lvů dojem, že jde o nějaký papalášismus, ani jsem necítil křivdu, že hlavní protagonisté s negativním PCR testem m o h o u, a já nemohu. Naopak jsem měl dobrý pocit z toho, že se ČT snažila za daných okolností a při zachování všech hygienických opatření udělat pořad, který se v této praštěné době aspoň trochu tvářil n o r m á l n ě. Dalo se čekat, že se najde šťoural, který v tom bude hledat bůhvíco.:-/

14 11
možnosti
SH

ze sbírky Jiřího Dědečka - Uleželé želé

Břídil

Byl jednou jeden břídil,

který všechno sám řídil.

No a jak léta plynula,

přidal se truhlík, bambula.

Budižkničemu s mamlasem,

nekňuba, trouba s ťulpasem,

ba i ten ňouma s popletou.

A to je tečka za větou.

9 0
možnosti
Foto

A že Vás při tom rovnou nekleplo? Pane, kdyby jen tohle, tak jsme dávno zas vodou. Ale ono je mnohem více blbin a malérů v krocích našich odborníků a vlády. O tom pište, ale malichernosti a hnidopišství? Rv

2 4
možnosti
Foto

Parodn, ale tak o tom pište Vy... Já se k opatřením vyjadřuju i jindy a jinde, ale zrovna teď mě trklo, že máme zrovna teď největší omezení od začátku covidové hysterie a zrovna teď museli mít herci mecheche bez roušek. Podle mě zcela zbytečné, které se nemuselo dělat osobně. Nepřijde mi to malicherné, i když máte naprostou pravdu, že třeba ty kadeřnice, které jsem tu x-krát zmiňoval, považuji za mnohem větší problém (a to žádnou nemáme v rodině a vlastně ani mezi blízkými přáteli, je mi jich jen líto.)

6 0
možnosti
Foto

uff:-( "víte lidi, mně nevadí, že soused má kozu, já kozu nechci, já jen chci, aby sousedovi chcípla - proč? Aby neměl, to co nemám já - takhle to stačilo napsat, alespoň by nevznikali zbytečné dohady.:-/Rv Co raději vyjít do ulic, a protestovat proti šaškům, co nesmyslná omezení vymýšlejí, a sami navíc porušuji? No to zřejmě chybí odvaha, že?Rv

6 11
možnosti
Foto

Hezký rozbor. Mně ale nejde o to, aby sousedovi chcípla koza, tedy aby se herci nemohli stýkat, ale aby stejné nesmyslné opatření neplatilo plošně pro ostatní. Tedy ne aby oni nemohli, ale abychom my mohli – třeba s testem ke kadeřnici nebo cvičit.

2 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5702x
Parazitující živnostník, školitel češtiny, korektor a redaktor, libertarián, euroskeptik, pravičák, E(I)NTJ a fanoušek hudby, češtiny, cizích jazyků, technologií, her a seriálů.

Narodil jsem se v roce 1991 v jižních Čechách, dlouho bydlel kousek od Berouna, nyní se pohybuji v Praze. Živí mě převážně čeština, jsem korektor, editor, redaktor, školím jazyk ve firmách i státní správě. Od roku 2011 jsem dělal pro různá online média, téměř tři roky (od roku 2013) jsem psal jako externista do technologické rubriky iHNed.cz, velmi výjimečně i do tištěných médií. Po získání titulu (v roce 2015) jsem z přivýdělků a dohod udělal živnost – jsem OSVČ, tedy parazit, mám svůj tým lidí a nabízím kompletní služby ohledně textů, od tvorby přes korekce po překlad. Mezi mé klienty patří například jeden velký výrobce elektroniky. Školím češtinu, etiketu a „komunikaci“.

Vystudoval jsem mezinárodní obchod na FMV VŠE a amerikanistiku na FSV UK, na půl roku jsem si odskočil studovat terorismus, národní bezpečnost a trestní systém do Spojených států. Předtím jsem měl to potěšení studovat trubku (a jako vedlejší obor klavír) na pražském Gymnáziu Jana Nerudy s rozšířenou výukou hudby. Od září 2016 jsem nastoupil jako student Ph.D. zpět na FSV (momentálně přerušeno).

Mám úžasnou ženu a neméně úžasnou roční dceru – jsou pro mě vším.

Politicky jsem libertarián/minarchista: Příznivec malého státu s malými pravomocemi, který chrání před násilím a krádežemi a vynucuje nutné minimální zákony. Jen pak může společnost fungovat, aniž by nějaká skupina utlačovala nebo vykořisťovala jinou, a země může ekonomicky prosperovat.

Děkuji za návštěvu mého blogu, snad vás moje texty zaujmou.