Diskuse

Získat zbroják není „snadné“. Český systém je vynikající

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je vsechno hezky, ale zazil jsem docela nedavno, jak opilec v hospode spadl ze schodu a krome klicu, penezenky a mobilu z nej vypadla i krochna, stribrny bubinkovy revolver, nacpany ostrymi. Takze ono to nebude tak ruzove, jak pisete. Je spousta lidi, kteri maji zbrojak jiz delsi dobu a pritom jsou tzv. nekompetentni. Tim nechci rict, ze by se melo zakazat noseni zbrani, ale tyhle osoby by se mely pri pri prolongaci zbrojaku asi vice proverovat.

0 0
možnosti

K79a38r67e29l 56J86a12n22d81a

27. 9. 2017 13:20

Teda zrovna o infoKurýra bych se neopíral, to je strašnej plátek

0 0
možnosti
Foto

Cena za zbrojní průkaz za ty roky, co jej mám, podražila. Já jsem vše měla za hubičku. Nemusela jsem se skoro vůbec učit, jen párkrát jsem si zastřílela na střelnici. A to mi vnutili proti mé vůli v den zkoušky i brokovnici, se kterou jsem nikdy před tím nestřílela. Zbraň Margo mě stála 5 tisíc korun. Nikdo po mě nechtěl žádné psychotesty. To byla největší položka. Jinak jsem byla vysmátá.

0 2
možnosti
Foto

Cena za zbrojní průkaz za ty roky, co jej mám, podražila. Já jsem vše měla za hubičku. Nemusela jsem se skoro vůbec učit, jen párkrát jsem si zastřílela na střelnici. A to mi vnutili proti mé vůli v den zkoušky i brokovnici, se kterou jsem nikdy před tím nestřílela. Zbraň Margo mě stála 5 tisíc korun. Nikdo po mě nechtěl žádné psychotesty. To byla největší položka.

1 1
možnosti
Foto

Díky za všechny držitele ZP!

8 0
možnosti
Foto

Takhle nějak má vypadat "fundovaný" článek a né ta slátanina, co vypotil pan redaktor na hlavní stránce! R^

26 0
možnosti

Dík za přesný popis požadavků k získání ZP. I já se domnívám, že naše předpisy k jeho získání jsou jedny z nejlepších.

Mám zcela stejnou zkušenost a stejně jsem tím prošel. R^

9 0
možnosti
Foto

„Výsledkem této je to, že máme o jednoho „ozbrojence“ více mezi občany – mne.“

Připočítejte tam další kousek. Chystal jsem už několik let, znal teorii i praxi, bezpečně nosil kat. D, ale právě kvůli té časové a finanční náročnosti to pořád odkládal. Ale připravovaná nesmyslná směrnice EU (která navíc obsahuje přílohy, kterými je možné už jednoduše zakazovat cokoliv v budoucnu) mě přiměla to už dále neodkládat a stát se také alespoň pasivním členem Lexu.

Totéž doporučuji i ostatním, kteří s myšlenkou naučit se se zbraní zacházet a pořídit si průkaz, kdyby někdy cítili potřebu nosit nebo si bránit domov, koketují.

10 0
možnosti