Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SM

Som šťastná, že nie všetci mladí sú zblbi slniečkari. Že sa nájdu aj takí,ktorí sú schopní myslieť vlastnou hlavou. Za mňa karma.

17 0
možnosti
BG

Výborné... ;-D;-DR^

Obohatím se, až budu mít chuť a náladu. A určitě nechci, aby mi asistoval pán s ručníkem na hlavě nebo nějaký ninja.

3 0
možnosti
TP

T64o50m34á56š 22P70í11c24l

18. 8. 2017 14:09

Skvělý článek, doufám, že se dočkáme pokračování vašeho cestovního katalogu s výletem do dalších destinací.

14 0
možnosti

možná by se hodilo spíš...nedočkáme.

3 0
možnosti
IP

I72v54a55n 49P13r19a44v58d46a

18. 8. 2017 13:58

Dávám za 1*. Toto by si měli přečíst povinne vsichni občané eu

21 0
možnosti
MZ

Vy rasisto, xenofobní nesnášenlivý ultranácku. Komu jste tím prospěl? koukněte, kolik uprchlíků přišlo a kolik je těch útoků, vždyť je to nic. Naháníte strach jen, o to přesně teroristům jde. Jak nemůžete mít soucit s lidmi, jež utíkají před válkou? Oni sami jsou obětí.

To je takový souhrn za některé kolegy, kteří jistě dorazí. Vysvětlovat jim nemá cenu, shrnul jsem to za ně.

Vám smutná karma autore.

39 4
možnosti
MK

Fakt všichni utíkají před válkou? I ti, v jejichž zemi se nevalci? A ti teroristé - taky utekli před válkou a následně v Evropě vraždí nevinné? Budete benevolentní i v pripade, že zavrazdi někoho z vaší rodiny? Prijde vám málo během 2 dnů cca 20 mrtvých a stovky zraněných? Kolik jich musí být, abyste nepsal tokovy bláboly?

4 2
možnosti
MK

Zatím je naše země teroristickych útoků ušetřena. Zatím. Vzhledem ke stoupající frekvenci bych si troufla rict, ze do konce roku to tu mame taky.

0 0
možnosti
EH

Naštěstí tu nejsou silné muslimské komunity. A doufám, že ty, co tu už jsou, jsou opravdu hlídané a nedozvíme se jenom, že útočník byl v hledáčku BIS.

2 0
možnosti
TV

Zdendo. Co dodat? Zasmal jsem se (smutne). Velky palec nahoru a karma.

4 0
možnosti
EH

A to se najde plno Čechů, kteří se chtějí adrenalinově obohatit přímo v lůně obohacovačů a tráví dovolenou v Káhiře (kde bylo loni taky slušně horko) nebo v Egyptě, kde se mohou při návštěvě památek kochat přehlídkou egyptské armády, chránící před vlnou obohacovačů.

0 0
možnosti
JS

J10a89n 20S47o65u77č96e13k

18. 8. 2017 13:40

Skvělá satira. Bohužel v zemích západní Evropy, které samy sebe označují za ty demokratičtější a pokrokovější, je tato satira smutnou skutečností. Tak jen si z nich nebrat příklad.

18 0
možnosti
EH

Hlavně si nenechat vnutit stud za skutky cizích předků - otročení černochů, kolonizace, holocaust, import demokracie apod.

2 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5702x
Parazitující živnostník, školitel češtiny, korektor a redaktor, libertarián, euroskeptik, pravičák, E(I)NTJ a fanoušek hudby, češtiny, cizích jazyků, technologií, her a seriálů.

Narodil jsem se v roce 1991 v jižních Čechách, dlouho bydlel kousek od Berouna, nyní se pohybuji v Praze. Živí mě převážně čeština, jsem korektor, editor, redaktor, školím jazyk ve firmách i státní správě. Od roku 2011 jsem dělal pro různá online média, téměř tři roky (od roku 2013) jsem psal jako externista do technologické rubriky iHNed.cz, velmi výjimečně i do tištěných médií. Po získání titulu (v roce 2015) jsem z přivýdělků a dohod udělal živnost – jsem OSVČ, tedy parazit, mám svůj tým lidí a nabízím kompletní služby ohledně textů, od tvorby přes korekce po překlad. Mezi mé klienty patří například jeden velký výrobce elektroniky. Školím češtinu, etiketu a „komunikaci“.

Vystudoval jsem mezinárodní obchod na FMV VŠE a amerikanistiku na FSV UK, na půl roku jsem si odskočil studovat terorismus, národní bezpečnost a trestní systém do Spojených států. Předtím jsem měl to potěšení studovat trubku (a jako vedlejší obor klavír) na pražském Gymnáziu Jana Nerudy s rozšířenou výukou hudby. Od září 2016 jsem nastoupil jako student Ph.D. zpět na FSV (momentálně přerušeno).

Mám úžasnou ženu a neméně úžasnou roční dceru – jsou pro mě vším.

Politicky jsem libertarián/minarchista: Příznivec malého státu s malými pravomocemi, který chrání před násilím a krádežemi a vynucuje nutné minimální zákony. Jen pak může společnost fungovat, aniž by nějaká skupina utlačovala nebo vykořisťovala jinou, a země může ekonomicky prosperovat.

Děkuji za návštěvu mého blogu, snad vás moje texty zaujmou.