Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

R^ Výborný postřeh. To právo soukromých subjektů zastávám také. Je pro mě absurdní,když si ve vlastním objektu nesmíte určit koho pustíte,protože to odmítnutý host nehodlá akceptovat.Jakým právem to nehodlá akceptovat? Právo na vstup má mít kontrolor,záchranář a veřejný činitel.Nikoli odmítnutý zamindrákovaný zneuznaný pozér s chorobnou touhou vetřít se kdekoli. Jako na internetové diskuzi. Admin vás smaže,autor článku vás smaže,admin vám dokonce může smazat profil.Má na to právo ve své platformě a komu se to nelíbí, nechť si napíše článek svůj ve kterém zkritizuje co chce a třeba uzavře celou diskuzi. To je to právo,které hraničí s právem jiných!

Já bych chtěl vidět situaci,kdy jiný majitel bazénu povolí nudismus. To ho pak nějaký puritán(třeba muslim) pověsí,nebo vyhodí bazén do povětří? To samé hospody a přitom vás u vstupu nikdo nekasíruje jako u bazénu! Jakým právem vám někdo zakazuje koho v hospodě odmítnete? Jenom proto,že je to stravovací podnik? Tak by tam měla být pouze hranice hygienických nároků a ochrana nezletilých osob a to je vše! Jestli vyhodíte nekuřáka,kuřáka,Odsáka,nebo Socdemáka,černého,bílého přece ostatním může být jedno.

10 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že má tyhle názory víc lidí :-) Děkuju!

2 0
možnosti
DK

Zase jeden z velmi hloupych clanku...Teda ne ten vas, ale ten od pana Kolare, na ktery se odkazujete. Srovnavani Zidu a muslimskych imigrantu z posledni migracni vlny je takovy nesmysl, ze o cloveku, ktery tak cini, si opravdu nemuzu myslet nic dobreho. Za prve jde o pricinu nenavisti. Pokud nekdo nekoho nenavidi proto, ze je cernoch nebo je spolecensky vyse postaveny, je to ubohe...Pokud nekdo nekoho nenavidi proto, ze se chova patologicky (skodi spolecnosti), pak je to snad zcela normalni. Ja teda nevim, ale africti imigranti toto docela dobre splnuji a je mi jedno, jake jsou barvy pleti. To, ze kazdy clovek je jiny, je celkove irelevantni. Proste nejaka skupina jako celek, je problemova, tak je logicke, ze lide se jejimu prijeti budou branit, co je proboha na tom? Za druhe...Zidi byli, pokud vim, za valky likvidovani. Kdo proboha vyzyva k likvidaci imigrantu? Proste je zde jen nechceme. At si zustanou doma, my, na rozdil od nacistu, kteri meli expanzivni choutky, za nimi do jejich zeme nepotahneme. Osobne nejsem ani pro to, aby nekdo vyhanel Araby, muslimy, Africany atd. kteri se v Evrope jiz narodili. Ale take jsem striktne proti prijimani dalsich. Prijimani takovych lidi muze probihat, ale naprosto jinym zpusobem. Cili srovnani z Zidy takovym stylem, jak to predvadi pan Kolar, je ubohe a hloupe a presne takovy je i muj nazor na pana Kolare.

Co se tyce vaseho clanku, souhlasim s kazdym slovem. Vidim to uplne stejne. Take jsem podle moderni definice rasista a xenofob, ale nikdy jsem se za to nestydel a stydet nehodlam. A take obcas pouziju vetu "jsem rasista, ale"...takze ode me karma.

9 0
možnosti
DK

...ten dvojsmysl se mi nepovedl...;-)

0 0
možnosti
JZ

No tak sice jsem se zatím nesetkal s tím, že by člověk odmítající progresivní zdanění nebo globální oteplování byl nazván rasistou, ale jinak naprostý souhlas, mimořádně podařený blog.

3 0
možnosti
Foto

Děkuju, ona to byla trochu nadsázka :-) Kdykoli a přáteli nesouhlasíme s něčím levičáckým, nadáváme si žertem do rasistů... Tak to holt dneska chodí :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5702x
Parazitující živnostník, školitel češtiny, korektor a redaktor, libertarián, euroskeptik, pravičák, E(I)NTJ a fanoušek hudby, češtiny, cizích jazyků, technologií, her a seriálů.

Narodil jsem se v roce 1991 v jižních Čechách, dlouho bydlel kousek od Berouna, nyní se pohybuji v Praze. Živí mě převážně čeština, jsem korektor, editor, redaktor, školím jazyk ve firmách i státní správě. Od roku 2011 jsem dělal pro různá online média, téměř tři roky (od roku 2013) jsem psal jako externista do technologické rubriky iHNed.cz, velmi výjimečně i do tištěných médií. Po získání titulu (v roce 2015) jsem z přivýdělků a dohod udělal živnost – jsem OSVČ, tedy parazit, mám svůj tým lidí a nabízím kompletní služby ohledně textů, od tvorby přes korekce po překlad. Mezi mé klienty patří například jeden velký výrobce elektroniky. Školím češtinu, etiketu a „komunikaci“.

Vystudoval jsem mezinárodní obchod na FMV VŠE a amerikanistiku na FSV UK, na půl roku jsem si odskočil studovat terorismus, národní bezpečnost a trestní systém do Spojených států. Předtím jsem měl to potěšení studovat trubku (a jako vedlejší obor klavír) na pražském Gymnáziu Jana Nerudy s rozšířenou výukou hudby. Od září 2016 jsem nastoupil jako student Ph.D. zpět na FSV (momentálně přerušeno).

Mám úžasnou ženu a neméně úžasnou roční dceru – jsou pro mě vším.

Politicky jsem libertarián/minarchista: Příznivec malého státu s malými pravomocemi, který chrání před násilím a krádežemi a vynucuje nutné minimální zákony. Jen pak může společnost fungovat, aniž by nějaká skupina utlačovala nebo vykořisťovala jinou, a země může ekonomicky prosperovat.

Děkuji za návštěvu mého blogu, snad vás moje texty zaujmou.