Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J12a28n 64R56á51ž

2. 7. 2017 11:37

Já vidím pointu článku v tom, že člověk, který nic po státu nechce, tedy ani sociální dávky, ani přídavky na děti, ani EET, ani zákazy kouření v restauracích, ani starobní důchod, nepotřebuje aby mu stát posvětil s kým má či nemá žít. Je to fajn myšlenka a já bych ji podporoval. Jenže v praxi realizovatelná jen ve státu, kde by byli všichni občané stejného názoru. Takže možná v relativně malém počtu na nějakém tichomořském ostrově.

Když žijeme v tom našem malém středoevropském státečku pohromadě nejenom lidé, kteří stát nepotřebují, ale i lidé, kteří by bez pomoci státu nemohli žít, musíme vzít na vědomí, že respekt k psaným i nepsaným normám, které zde platí, je jediný způsob jak lze bez konfliktu spolu žít.

0 0
možnosti
Foto

Mám být hodně kontroverzní? Kdo nedokáže žít bez státu, ať žije z dobrovolné soukromé charity...

1 0
možnosti

J74a72n 14R78á91ž

2. 7. 2017 13:37

Já se bez pomoci státu obejdu a vadí mi, jak se stát do našich životů stále víc a víc montuje, ale také vím, že proti rostoucí moci státu se nedá bohužel už efektivně bránit, neb těch, kdo uvažují stejně jako my dva, je čím dál menšící se skupina a boj se státní mocí je boj s větrnými mlýny. S vědomím, že Donem Quijotem de la Mancha být nechci, se snažím žít tak, abych do kontaktu se státem přišel co nejméně a tak se například dobrovolně vzdávám i toho, na co bych měl po napsání ponížené supliky zákonný nárok.

Poslední ránou bylo poznání, že můj přítel, hlasitý proklamátor individuální svobody a malého státu, se zařadil mezi zastánce státního zákazu kouření v restauracích. Tento zákon považuji za konečné vítězství státu nad všemi, kteří dávají na první místo individuální svobodu občana.

1 0
možnosti
Foto

Naprosto souhlasím, koneckonců jsem si o kouření také ublognul :-) V jedné věci ale nevím nevím, a to jsou ty nároky na nějaké dávky, které zmiňujete. Já to beru jako boj :-) Kdykoli dám, u benzínky 1500 za benzín, vím, že 1000 Kč z toho jsou daně. Platím zdravotní sociální, ohavné DPH... Takže KDYKOLI si můžu něco „ukrást“ zpátky, jdu do toho :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS