Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^souhlas že to kafrání státu do soukromí lidí je přehnanéR^

2 0
možnosti
PM

Dávám palec. Již dlouho tvrdím to samé. Za podobně nemainstreamové názory se bude upalovat v každé době. Dnes naštěstí jen virtuálněR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuju :-) Ona holt filosofie „nekafrat ostatním, do života, pokud mi neubližují,“ přestala být před pár desítkami let populární :-D

0 0
možnosti
OP

A co si počne Stát, když mu seberete tolik úžasných příležitostí, jak se vměšovat lidem do života?

2 0
možnosti
JR

J37a41n 69R53á92ž

2. 7. 2017 11:37

Já vidím pointu článku v tom, že člověk, který nic po státu nechce, tedy ani sociální dávky, ani přídavky na děti, ani EET, ani zákazy kouření v restauracích, ani starobní důchod, nepotřebuje aby mu stát posvětil s kým má či nemá žít. Je to fajn myšlenka a já bych ji podporoval. Jenže v praxi realizovatelná jen ve státu, kde by byli všichni občané stejného názoru. Takže možná v relativně malém počtu na nějakém tichomořském ostrově.

Když žijeme v tom našem malém středoevropském státečku pohromadě nejenom lidé, kteří stát nepotřebují, ale i lidé, kteří by bez pomoci státu nemohli žít, musíme vzít na vědomí, že respekt k psaným i nepsaným normám, které zde platí, je jediný způsob jak lze bez konfliktu spolu žít.

0 0
možnosti
Foto

Mám být hodně kontroverzní? Kdo nedokáže žít bez státu, ať žije z dobrovolné soukromé charity...

1 0
možnosti
TH

Preju jim to taky. At se maji radi. !R^

0 0
možnosti
BG

Ale to není špatný nápad. Mě totiž vždycky iritovalo, že nějaká skupina cizích lidí si dovoluje organizovat můj soukromý život a řešit, jestli můj partner bude manžel nebo ne.

Spousta lidí se dušuje, že nedělí lidi podle sexuální orientace, ale de facto chce homosexuální lidi rozpoznat podle stavu "registrovaný" v občanském průkazu.

2 0
možnosti
MP

Víte, ony existují matriky a základní dokumenty, které potřebujete k fungování jednotlivce ve společnosti : rodný, oddací a úmrtní list, vydávané v právně závazném formátu. Představa, že přijdete na úřad s ad hoc sepsanou smlouvou o sjednaném polyamorfním ( výstižné slovo, které nedávno použila jedna blogerka ) svazku, mi připadá ... ehm, jak to říct kulantně :-P. Pokud dítě nevidí vzor chování muže a ženy v odpovědném svazku, pokud má 3 tatínky, 8 babiček a 6 dědečků, zakládá to chaos, který po 2 - 3 generacích může být nezvládnutelnější než příliv migrantů.

Ať si každý dospělý žije dobrovolně s kým chce, jak chce, ale hlavně bez státu !. Tedy nežádá žádná práva náležející rodině, tedy závaznému svazku muže a ženy.

1 0
možnosti
Foto

Píšu, dokonce opakovaně, že nemluvím o adopcích a vychovávání dětí. NETVRDÍM, že když dva chlapi uzavřou manželskou smlouvu, nebo partnerskou nebo jakoukoli jinou, že by tím měli získat právo na vychovávání dětí. To je úplně jiná diskuze.

1 0
možnosti
KB

A vy jste ženatý? Nebo jste měl od rodičů naprosto tragický příklad toho, jak streašné to manželství je a kolik svobody jim i vám pak sebrali?

0 0
možnosti
Foto

Píšu, že ženatý nejsem.

Píšu, že proti manželství nic nemám a klidně do toho půjdu.

NEpíšu, že manželství = ztráta svobody.

Nevím, odkud jste to všechno vyčetl.

3 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5702x
Parazitující živnostník, školitel češtiny, korektor a redaktor, libertarián, euroskeptik, pravičák, E(I)NTJ a fanoušek hudby, češtiny, cizích jazyků, technologií, her a seriálů.

Narodil jsem se v roce 1991 v jižních Čechách, dlouho bydlel kousek od Berouna, nyní se pohybuji v Praze. Živí mě převážně čeština, jsem korektor, editor, redaktor, školím jazyk ve firmách i státní správě. Od roku 2011 jsem dělal pro různá online média, téměř tři roky (od roku 2013) jsem psal jako externista do technologické rubriky iHNed.cz, velmi výjimečně i do tištěných médií. Po získání titulu (v roce 2015) jsem z přivýdělků a dohod udělal živnost – jsem OSVČ, tedy parazit, mám svůj tým lidí a nabízím kompletní služby ohledně textů, od tvorby přes korekce po překlad. Mezi mé klienty patří například jeden velký výrobce elektroniky. Školím češtinu, etiketu a „komunikaci“.

Vystudoval jsem mezinárodní obchod na FMV VŠE a amerikanistiku na FSV UK, na půl roku jsem si odskočil studovat terorismus, národní bezpečnost a trestní systém do Spojených států. Předtím jsem měl to potěšení studovat trubku (a jako vedlejší obor klavír) na pražském Gymnáziu Jana Nerudy s rozšířenou výukou hudby. Od září 2016 jsem nastoupil jako student Ph.D. zpět na FSV (momentálně přerušeno).

Mám úžasnou ženu a neméně úžasnou roční dceru – jsou pro mě vším.

Politicky jsem libertarián/minarchista: Příznivec malého státu s malými pravomocemi, který chrání před násilím a krádežemi a vynucuje nutné minimální zákony. Jen pak může společnost fungovat, aniž by nějaká skupina utlačovala nebo vykořisťovala jinou, a země může ekonomicky prosperovat.

Děkuji za návštěvu mého blogu, snad vás moje texty zaujmou.