Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

U skupiny, se kterou se v tomto text u identifikujete, se velmi často setkávám s jedním jevem - nepatřičným (někdy bych řekl i nebezpečným) zjednodušováním. Téměř vždy nemám problém souhlasit s předpoklady (např. fakty), většinou se mi ale nelíbí závěry a téměř pokaždé se mi ani trochu nelíbí způsob argumentace. Zmiňované texty pana Klause na novinkách jsou toho typickým příkladem. Nebo třeba hodně blogů tady na idnesu, které se kritizují EET (Většinou vybrali jednu vlastnost EET, přenesly do jiného prostředí, kde vznikla naprostá absurdita, kterou se snažily argumenotovat proti EET.). Nebo také spousta toho, co se vymezuje proti uprchlíkům, či migrantům (narozdíl od vás vidím dvě, ne zcela snadno odlišitelné skupiny). Časté názory na teroristy a islám spadají do stejné kategorie.

0 0
možnosti
Foto

Jistě, přehnané zjednodušování určitě může být nebezpečné. Uprchlíky a migranty a teroristy a muslimy asi nechme stranou, to by bylo nadlouho (jasně že to není zaměnitelné), k EET můžu říct jen to, že je to nebezpečné z hlediska informací (vláda má obrovský přístup k informacím o tom, kde se co a za kolik konzumuje, a skrz kreditní společnosti taky kdo kde je) a z hlediska nákladů. Je to zbytečný a dost velký náklad pro podnik.

0 0
možnosti

jen tak dál pane autore, držím vám palec, jste ve věku, kdy spoluutváříte budoucnost nejen pro sebe, své potomky a musím přiznat i mé, jakou si představuji (tu budoucnost). Svými názory by neměl ovlivňovat budoucnost nikdo nad 65 let stáří, protože jeho budoucnost může být velmi krátká. Dokonce bych takovým, ke kterým budu taky jednou patřit a rád se ke svému názoru přihlásím, doporučil, aby nechodili k volbám. Tím je pochopitelně násilím nezbavuji jejich voličského práva, jen jim to navrhuji z důvodů výše uvedených, podle kterých se i já budu řídit, až přijde čas

2 1
možnosti
Foto

Děkuji :-) Jen ale dodám, že znám právě dost těch profesorů a docentů a „odborníků“ nad 65, o jejichž bystrosti a „správné volbě“ nepochybuju. Naopak podle mě často vyvažují ty nejmladší mladé voliče, kteří nevolí pana Schwarzenberga kvůli jeho názorům (budiž, tak ať), ale třeba kvůli číru :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5702x
Parazitující živnostník, školitel češtiny, korektor a redaktor, libertarián, euroskeptik, pravičák, E(I)NTJ a fanoušek hudby, češtiny, cizích jazyků, technologií, her a seriálů.

Narodil jsem se v roce 1991 v jižních Čechách, dlouho bydlel kousek od Berouna, nyní se pohybuji v Praze. Živí mě převážně čeština, jsem korektor, editor, redaktor, školím jazyk ve firmách i státní správě. Od roku 2011 jsem dělal pro různá online média, téměř tři roky (od roku 2013) jsem psal jako externista do technologické rubriky iHNed.cz, velmi výjimečně i do tištěných médií. Po získání titulu (v roce 2015) jsem z přivýdělků a dohod udělal živnost – jsem OSVČ, tedy parazit, mám svůj tým lidí a nabízím kompletní služby ohledně textů, od tvorby přes korekce po překlad. Mezi mé klienty patří například jeden velký výrobce elektroniky. Školím češtinu, etiketu a „komunikaci“.

Vystudoval jsem mezinárodní obchod na FMV VŠE a amerikanistiku na FSV UK, na půl roku jsem si odskočil studovat terorismus, národní bezpečnost a trestní systém do Spojených států. Předtím jsem měl to potěšení studovat trubku (a jako vedlejší obor klavír) na pražském Gymnáziu Jana Nerudy s rozšířenou výukou hudby. Od září 2016 jsem nastoupil jako student Ph.D. zpět na FSV (momentálně přerušeno).

Mám úžasnou ženu a neméně úžasnou roční dceru – jsou pro mě vším.

Politicky jsem libertarián/minarchista: Příznivec malého státu s malými pravomocemi, který chrání před násilím a krádežemi a vynucuje nutné minimální zákony. Jen pak může společnost fungovat, aniž by nějaká skupina utlačovala nebo vykořisťovala jinou, a země může ekonomicky prosperovat.

Děkuji za návštěvu mého blogu, snad vás moje texty zaujmou.