Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Připomnělo mi to vtip z amerického seriálu Spin city.

"Jsme vymírající druh. Vždyť kdo má dnes zájem o bílého, heterosexuálníinc muže ze střední třídy? Ptal se Stewart. Kongres! Odpověděl Carter."

Ano. Chudáci bílí heterosexuální muži. Vždyť oni tvoří jen nějakých 80% členů vyššího managementu největších firem. Samozřejmě je to proto, že jsou vzdělaní, schopní a pracovití. Ne proto, že je na jejich místa dosadili jiní bílí, heterosexuálové. Vždyť ženy mají všechno. Jen kolik žen už bylo v USA prezidenty? Nebo v Československu a Česku předsedkyněmi vlády? Na tom množství je jasně vidět to zvýhodňování žen a diskriminaci bílých mužů. 

0 0
možnosti
Foto

Hezké! :-)R^

Takové nejrůznější účelové "transmutace z přesvědčení" vlastně již zhusta probíhají. Víte například kolik afrických muslimů najednou zjistilo, že jsou vlastně Němci?

Teď už jen čekám, kolik rodilých Němců zjistí, že jsou vlastně muslimové ....

2 0
možnosti

V poslednich dnech jsem si nemohl nevsimnout move hrdinky - nejake francouzske krejcove, co odmita sit Trumpovic rodine. Nemel by ji Diensbier vzit do kladby za diskriminaci?

0 0
možnosti

To prohlášení paní, co šila pro první dámu Obamovou, je trošku pikantní v tom, že budoucí první dáma Trumpová tuto práci po ní zatím, alespoň jsem nikde nečetla, nechtěla.

0 0
možnosti

Miluju Zdenka Krale a mam s nim i selficko!  btw. hlavne tuhle vetu - Naštěstí jde o ideologii tak nelogickou a hloupou, že ji můžete zničit použitím jejích vlastních zbraní.

1 0
možnosti

Ve 'strojarine' se rika, ze v jednoduchosti (pri zachovani ucelnosti) je krasa. A vida, neplati to jen pro ni. Nadherna konstrukce. Karma.

9 0
možnosti

Karma, nemam, co dodat.. A tohle bych tesal: "Takzvaný neomarxismus se Evropou i Amerikou rozlézá jako nebezpečný mor. Místo dělníků údajně strádají menšiny, diskriminovaný je ale ve výsledku někdo úplně jiný a nejvíc trpí svoboda."

16 0
možnosti
Foto

Z62d93e56n53ě61k 81K25r57á54l

23. 11. 2016 11:54

Děkuju, drahý kolego!

1 0
možnosti

Z68u75z92a65n77a 52V18a11s56s

23. 11. 2016 10:30

Ste tak správne naštvaný a páči sa mi to. Vaše slová : "Nechci, aby až se mi někdy moje budoucí dcera pochlubí, že ji v práci povýšili, musela pochybovat o tom, jestli je opravdu dobrá, nebo je jen procento" by mali mať v takých absurdných genderových expertných komorách mať na stene miesto portrétu prezidenta. Ako žena sa cítim diskriminovaná práve potrebou vymýšľať pre ženy percentá.

16 0
možnosti

Zkuste zde v diskusi vydržet do příchodu pana Hornera, ať vám to vyloží.Ten tam to procento prostě chce, protože je to zkrátka správné...

7 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5702x
Parazitující živnostník, školitel češtiny, korektor a redaktor, libertarián, euroskeptik, pravičák, E(I)NTJ a fanoušek hudby, češtiny, cizích jazyků, technologií, her a seriálů.

Narodil jsem se v roce 1991 v jižních Čechách, dlouho bydlel kousek od Berouna, nyní se pohybuji v Praze. Živí mě převážně čeština, jsem korektor, editor, redaktor, školím jazyk ve firmách i státní správě. Od roku 2011 jsem dělal pro různá online média, téměř tři roky (od roku 2013) jsem psal jako externista do technologické rubriky iHNed.cz, velmi výjimečně i do tištěných médií. Po získání titulu (v roce 2015) jsem z přivýdělků a dohod udělal živnost – jsem OSVČ, tedy parazit, mám svůj tým lidí a nabízím kompletní služby ohledně textů, od tvorby přes korekce po překlad. Mezi mé klienty patří například jeden velký výrobce elektroniky. Školím češtinu, etiketu a „komunikaci“.

Vystudoval jsem mezinárodní obchod na FMV VŠE a amerikanistiku na FSV UK, na půl roku jsem si odskočil studovat terorismus, národní bezpečnost a trestní systém do Spojených států. Předtím jsem měl to potěšení studovat trubku (a jako vedlejší obor klavír) na pražském Gymnáziu Jana Nerudy s rozšířenou výukou hudby. Od září 2016 jsem nastoupil jako student Ph.D. zpět na FSV (momentálně přerušeno).

Mám úžasnou ženu a neméně úžasnou roční dceru – jsou pro mě vším.

Politicky jsem libertarián/minarchista: Příznivec malého státu s malými pravomocemi, který chrání před násilím a krádežemi a vynucuje nutné minimální zákony. Jen pak může společnost fungovat, aniž by nějaká skupina utlačovala nebo vykořisťovala jinou, a země může ekonomicky prosperovat.

Děkuji za návštěvu mého blogu, snad vás moje texty zaujmou.