Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E16v70a 14K23o44r54b69e56l92o50v98á 4532706532

Zrušit daň z příjmu fyzických osob! U státních zaměstnanců je to jen administrativní zátěž, kdo má hodně nízké příjmy, tak se mu daně vrací a kdo je má vysoké umí si je někam ulít. Těch pár poctivců z odírané střední třídy to nevytrhne.

+5/0
8.4.2016 18:27
Foto

J73a56n 44Š22e37b26e66l45í42k 1745982487125

Velmi dobře shrnuto.

+1/0
8.4.2016 19:17

M68i47r19o57s85l93a92v 35Š82e79j40n58a 2741427158752

Tohle ulejvání výdělků do daňových rájů by se dalo vyřešit maximálním snížením daně z příjmu. Tato daň by mohla být klidně i nulová. Naproti tomu by se musela zvýšit DPH, daň spotřební a daně z nemovitostí.

Jinými slovy: plať daň ze spotřeby tam, kde tu spotřebu uskutečňuješ. Neplat ale daň z výdělku.

+3/0
8.4.2016 15:54
Foto

J93a66n 83Š37e82b35e73l29í75k 1125422207485

Nemusela by se zvýšit ani DPH, ani spotřební, ani z nemovitostí. Jsou na to výpočty v programu Svobodných.

+2/0
8.4.2016 19:19

Z35b71y47n45ě15k 66H87l54á40s51n67ý 3754607475739

A protože jsou tak dobrý počtáři, tak je nikdo nevolí. ;-D

0/0
8.4.2016 22:52
Foto

J64a80n 78Š50e34b40e65l80í41k 1635732847215

Důvody bych hledal jinde. Výpočty jsou správně. Četl jste to? Můžete to rozporovat?

0/0
8.4.2016 23:58

J45o37s20e90f 60H24e43n54d68r20i39c36h 8470874486351

Proboha, pane Králi, jak ze svého skromného důchodu zaplatím doktory, jak zaplatím novou silnici co mi dělají před domem, jak zaplatím to světlo co mi před domem svítí v noci, jak moje děti zaplatí dětem školu, a řadu dalších takových drobností, který se říká veřejná služba? Já a velká většina na to peníze nemá a stát je mít podle vaší vize mít taky nebude. Tak mi tady srozumitelně napište, kdo to sakra zaplatí? Bohatí ne a chudí na to nemají.

+1/−4
8.4.2016 14:13
Foto

F42r69a17n74t35i55š20e31k 62K69š24í93r 2169666145

Takže je podle vás správné okrást ostatní lidi, abyste toto vše měl ?

+3/0
8.4.2016 14:42

Z51b91y12n43ě94k 23H56l83á98s33n39ý 3204227675219

Sám jste vinen, celej život jste pracoval, platil jste stavbu škol, silnic a nemocnic a nepohlídal jste si, kdo za Vaše peníze studuje. Teď už se jenom nějak dohrabte na hřbitov a hupněte do nějaké jámy a doufejte, že takoví jako autor Vás alespoň nechaj zahrabat. ;-D

0/0
8.4.2016 15:05
Foto

F96r92a76n41t15i31š14e77k 45K20š80í98r 2699966545

Jak si může okradený člověk ohlídat co lupiči udělají s jeho penězi? A proč útočíte na autora článku, který vám nic neukradl, ale naopak ukazuje, jak je okrádání lidí, skrze zákony, špatné.

+1/0
8.4.2016 15:12
Foto

J29a59n 61Š53e34b84e54l85í15k 1405282237325

Stát i těm chudým sebere tolik peněz (které následně promrhá), že kdyby jim ty peníze v kapse zůstaly, tak by si to klidně zaplatili.

+3/0
8.4.2016 19:20

D74u11š26a10n 18M94a57t26o10u39š34e97k 7293870330965

Problém je v tom co vám zřejmě uniká,daňová zátěž těch nejchudších je velmi vysoká ,oni své daně optimalizovat nemohou.

Bohatí však daně platit nechtějí a stát pak musí stále více danitz ty nejchudší,což vede k zániku sociálního smíru,v extremním případě pak k revolučním tendencím ,které se zvrhnou v násilný zábor.

Bohatí musí ctít sociální smír,protože je jich menšina,ostatně i imperátor musel své ovce stříhat,ne holit,chtěl li mít z provincie zisk a ne trápení ,náklady a potoky krve. ̈

Jak píše paní či slečna Haveková příliš nízká míra entropie může vést k bouřlivé reakci,mějme za to že stabilita systému je bohužel do jisté míry dána chlebem a hrami...

Platit daně je win win ,ovšem záleží samozřejmě na tom jak je použijeme.

Extrémně neefektivní systém přerozdělování a dotační rybník vede k tomu že se velká část zaplacených daní vrátí zpět do rukou elit,či je vynaložena neúčelně,tam chápu motivaci krácení daní. ̈

Chybí více přímé demokracie a přímého rozpočtového určení v režimu samosprávných celků.To ale samozřejmě není v zájmu vládnoucí elity,kapr sobě rybník nevypustí...

+1/−1
8.4.2016 14:07
Foto

O84l41d56ř23i12c77h 20M59a59z24a85l 3223489902367

Velmi naivní představa. Z praxe známe, že když se sníží daně, tak ceny neklesnou. Stejně tak je iluzorní se domnívat, že kdyby se snížily náklady na práci, tak korporace ty peníze ochotně rozdají zaměstnancům. Vysoké daně nemá rád nikdo, ale to neznamená, že nulové daně to vyřeší. Pouze nadvládu státu vystřídá nadvláda korporací, pro většinu se nic moc nezlepší.

+1/−1
8.4.2016 13:56
Foto

F74r12a90n55t70i18š64e98k 60K11š95í12r 2599326285

To je naivní levicová představa, ale dejme tomu, že máte pravdu. Tak pořád je lepší, když bude trh ovládat někdo, kdo mě nesmí legálně okrást.

+4/0
8.4.2016 14:08
Foto

O36l64d65ř61i18c55h 86M65a19z72a32l 3153509582807

Vy koukám musíte mít všechno hezky rozškatulkované na pravici a levici, že? Hlavně to mít správně ideově roztříděné... Pointa, kterou opomíjíte, je, že lidé jsou pořád stejní, ať pracují pro stát nebo pro soukromníka. Nemá smysl se domnívat, že jedno nebo druhé vede ke spáse. Všechno je třeba nějakým způsobem vyvažovat.

0/−1
8.4.2016 14:17
Foto

F71r14a61n47t96i32š26e96k 77K35š75í75r 2579616105

Máte pravdu, že takový pravicový etatista je ve skutečnosti skrytý levičák :-) Ano lidé jsou pořád stejní a přesto se je každý režim snaží násilím předělat a žádnému režimu, naposledy demokratickému státu, se je předělat nedaří. Pořád budou jednat tak, že svým jednáním budou zvyšovat svůj užitek. Na druhou stranu si nenechají jen tak zakazovat činnosti, kterými proti nikomu neútočí, ale jen chtějí vyrábět, pěstovat, nebo produkovat služby, které právě v tu dobu stát zakazuje. Proto jsou vaše představy, o násilném vyvažování lidských činností, jen vizitkou dobré práce státních ideologů.

+1/0
8.4.2016 14:32
Foto

O80l18d98ř36i94c58h 56M81a38z28a29l 3253349452967

Vy koukám musíte pokaždé smíchat všechno dohromady. Budete mi taky tvrdit, že osmihodinová pracovní doba je státem nařízené násilí? V demokracii funguje jasný systém různých pojistek proti zneužívání moci. Logicky tedy existuje i nějaká rovnováha mezi státním a soukromým. Pokud je vaším vzorem anarchie, tak mám obavu, že s tímhle asi moc nepochodíte.

0/0
8.4.2016 14:43
Foto

F84r58a57n12t30i34š97e96k 83K31š13í47r 2679836815

Samozřejmě, že budu. Někde jsem zaslechl, že jste lékař, jestli ne, tak se omlouvám, ale uvedu vám příklad z poskytování zdravotnických služeb, kde vám vysvětlím jak stát svým rozhodnutím vždy útočí proti svobodě určitých lidí.

1 Stát zakáže potraty - útočí proti ženám, které nestojí o dítě a nechtěné těhotenství by si rádi vyřešily potratem. Zakazuje lékařům provádět legálně potraty na specializovaných pracovištích a nutí ty, co chtějí buď vydělat, nebo pomoc, provádět potraty v utajených podmínkách, které nemohou nikdy splňovat hygienické požadavky pro tuto službu.

2 Stát legalizuje potraty - nutí tedy všechny doktory, aby prováděli potraty i když jsou, z hlediska své víry, proti nim.

To samé se týká i osmihodinové pracovní doby, kouření v soukromých zařízeních, práce o svátcích atd. atd.

+2/0
8.4.2016 14:54

Z78b20y18n56ě72k 51H96l50á31s85n22ý 3564787195789

To je pravě to, jako jako každý podvodnik převracite skutečnost. V Demokratickém státě může stát zakázat potraty jen když ho k tomu většina zmocní. A nikdo nenutí lékaře dělat potraty, když jsou proti potratům. Mám jednoho takového v rodině, tak to vím. :-)

0/0
8.4.2016 15:13
Foto

F13r11a72n41t38i89š26e98k 59K78š56í20r 2119526735

Proč máte pořád pocit, že ostatní jsou povinní vám dát něco ze svého, pokud to někdo odhlasuje? Buď jste nemorální, nebo hloupý?

0/0
8.4.2016 15:25

Z55b19y23n53ě45k 49H14l25á88s34n43ý 3614167805449

Já ctím co jsme si ve svobodných volbách zorganizovali. Taky se mi některé věci nelíbí, ale je mi jasný, že takhle to funguje všude. Někde lépe, u nás hůře. Ale je na nás jaké zástupce si zvolíme a tim pádem jestli bude tendence daní klesat, či stoupat. Kolik procent dostala strana kterou jste Vy volil? ;-D

0/0
8.4.2016 17:57

J22a50n 28P73š51e10n46i94č51k53a 2880938183952

Tak jeden z problemu tzv. svobodnych voleb je v kolotoci penez. Strana ktera ma penize, muez je vlozit do kampane, ziska hlasy a za ne penize (a to treba i na ukor zde zminovanych duchodcu...) a ty muze vrazit do kampane...

Dalsi vec je d'hondtova metoda, ktera zaslapava male strany do zeme...

Takhle muze prorazit jen nejaky sibr jako je Babis.

0/0
12.4.2016 14:28

Z92b93y86n48ě78k 22H65l47á64s64n42ý 3634957565519

To není ani tak problém peněz, jako problém hlouposti/lenosti voličů.

Jestli volej podle množství a vtipnosti plakátů, může se jim stát, že dostanou za prezidenta třeba Zemana. Dobře jim tak. :-)

0/0
12.4.2016 17:48
Foto

J13a56n 64Š92e78b44e43l68í82k 1775312557715

Jsou některé věci, o kterých se demokraticky hlasovat nesmí. Třeba co bude k večeří v demokratickém hlasování dvou vlků a jednoho jehněte.

+1/0
8.4.2016 19:27

Z28b12y91n60ě20k 16H92l41á48s73n66ý 3124327555139

Vlci nejsou demokrati, vlci jehně sežerou, kolega by se asi odvolal na přirozené právo se nažrat. Ale my nejsme vlci, teda s vyjímkou Krále a Kšíra. My se o sebe snažíme jen postarat. :-)

0/0
8.4.2016 21:52
Foto

J62a18n 18Š45e49b47e10l49í41k 1385252277575

Přirozené právo je se nažrat, aniž bych komukoli ublížil To je přirozené právo. Vlci jsou demokrati a hlasují. Dnes a denně.

+1/0
8.4.2016 23:59

Z60b28y65n10ě89k 20H74l46á62s49n13ý 3854497585719

Vegeterián, nebo vegan?:-)

0/0
9.4.2016 12:37
Foto

O17l89d35ř76i22c86h 64M30a68z22a19l 3323799122527

Nejsem přímo lékař, dělám v laborce. Jako příklad jste si vybral téma, které je eticky velmi sporné. Musíte ovšem vzít v potaz, že aktivita státu povolit/zakázat potraty není motivovaná ani tak nějakou potřebou cosi regulovat - vychází to z požadavků veřejnosti. Stačí se podívat na situaci v Polsku. Je jasné, že nikdy nebudou spokojeni všichni. Ale je to výsledek společenského konsenzu. Dnešní lékařská etika navíc klade důraz na respekt k přáním pacienta - i když je to v rozporu s přesvědčením lékaře.

Stejně tak osmihodinová pracovní doba se původně zrodila odspodu. Je to produkt historického vývoje, na který navazujeme. Naproti tomu třeba zákaz nakupování o víkendech vychází seshora, tudíž takováto regulace postrádá smysl.

0/0
8.4.2016 15:26
Foto

F28r80a90n75t82i87š55e11k 11K41š44í38r 2259556685

Žádný společenský konsenzus přece nemůže zasahovat do vašich přirozených práv. Přirozená práva si mohou omezit jen jejich skuteční vlastníci na základě smluvních ujednání. Proto jakýkoliv zákon, který zasahuje do přirozených práv je špatný a v dlouhodobém působení přinese většinou opak toho čemu měl zabránit. Možná trochu pochybujete o všem co se kolem nás děje a to je dobrý začátek k hledání toho co je dobré a co je špatné.

+2/0
8.4.2016 15:41

Z42b63y96n50ě76k 34H48l89á49s45n72ý 3624447415769

Ale to je přece naše přirozené právo, sdružit se a zvolit si vůdce, kteří nás povedou. My je za to dokonce platíme. ;-D

0/0
8.4.2016 18:16
Foto

J11a51n 66Š60e96b83e14l58í82k 1875282437335

Ne. Ti vůdci nesmějí vůči ostatním používat násilí. Kromě násilí využitého na obranu života a majetku náš všech.

+2/0
8.4.2016 19:29

Z75b79y52n36ě15k 23H53l75á68s81n60ý 3754927425119

Samozřejmě, ale jsou i rádoby vůdci, kteří by chtěli aby se každý bránil sám. Svým osobním samopalem. :-)

0/0
8.4.2016 22:58
Foto

J35a47n 25Š92e66b68e63l43í85k 1585932717575

LZPS

Článek 23

Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny.

Například případ, kdy se Sobotka nedávno postavil proti usnesení Parlamentu o imigraci a kvótách.

0/0
9.4.2016 0:05

M59i48l67a87n 15P14a65v73e64l29k36a 5398280337357

Autor pláče dobře, ale nejspíše si spletl hroby. Já mám nedávné povědomí, jak nám daně zvyšoval pravicový (je ještě?) Miroslav Kalousek. Konkrétně sazbu DPH na potraviny z 5 % na 15 %. A ejhle, pak levicová vládla zavedla sazbu 10 %, kam zase některé zboží vrátila, takže daně snížila. Tak nevím, zda-li nás pan Král nemate záměrně nebo netrpí nějakou mozkovou nemocí, pokud se ovšem u něho má taková nemoc na čem uchytit.

+4/−3
8.4.2016 13:45

J83a10n 30P90o70l57á57š50e13k 5504664162267

TOP09 není pravicová strana. A nikdy nebyla. Jsem si jistý, že to samé by řekl Zdeněk (vzhledem k tomu, že se na sociálních sítích sledujeme už dobrých pár let)

+4/−1
8.4.2016 14:25

M19í49r56a 28A81l27n19a43t92h 9869863387

Pokud věříte, že TOP09 a ODS jsou pravicové strany, pak zřejmě věříte i na Ježíška, že?

Jo, a NSDAP byli taky pravičáci, že? ;-)

+4/−1
8.4.2016 14:33

M45i60l82a94n 66P36a49v40e17l13k73a 5938500667877

NSDAP byli fašisti, nějak to ve vašem pojetí souvisí s TOP 09 a ODS?

0/0
8.4.2016 14:44
Foto

F90r20a47n12t62i97š66e47k 20K85š82í10r 2509176735

Mají jedno společné: Brání, skrze zákony, nenásilným lidským činnostem a omezují vlastnická práva lidí.

+2/0
8.4.2016 15:04
Foto

J50a17n 43Š13e41b22e95l66í17k 1835392667845

Národně socialistická strana práce byli socialisti. O tom není pochyb.

+2/0
8.4.2016 19:31

M11í45r81a 34A41l59n30a52t81h 9499843757

Protože se o nich dneska taky v médiích mluví jako o pravici, stejně jako o ODS a TOP09 - společné mají to, že žádná z těchto stran není pravicová.

0/0
25.4.2016 16:29
Foto

Z46d92e44n83ě79k 53K49r88á10l 6393334863161

TOP nepovažuji za pravici, i když si tak říkají (někdy) :-) EUEUEU

+1/0
8.4.2016 20:58

J63a56n 78P23š79e93n78i67č10k62a 2190508103742

Nebud tukan, to ze si nekdo rika Milan jeste neznamena ze to Milan je. To same plati i radoby pravicovych TOP a ODS

0/0
12.4.2016 14:30
Foto

P19e56t52r97a 34H92a27v65e74l12k31o33v13á 8843263942

Problém s offshore firmami je ten, že vytváří ve světě financí asymetrie, a tím narušují stabilitu systému jako celku.

+2/−1
8.4.2016 13:34

J10a16n 57P47š34e95n73i73č68k68a 2890958773922

Akorat ze "Offshore" neni pricina, ale dusledek.

Myslite si ze by bezna firma mela zajem delat nejaky podnik v zahranici kvuli danim, pokud by stejne ci nepatrne vyssi dane zaplatila doma?

0/0
12.4.2016 14:35

Z81b74y39n52ě73k 79H52l85á35s61n22ý 3454897135219

Je zajímavé, že témeř nikdo, kdo má třeba v Panamě firmu, tam taky nebydlí. Radší je mezi těma neschopnejma levičákama, vystudoval veřejný školy za peníze robotů, jezdí po socanskejch dálnicích a léčí se v socanských nemocnicích. A ještě se jim směje , že jsou tak hloupý a všechno to platěj. Smutné

+2/0
8.4.2016 13:13
Foto

F57r70a74n81t82i66š18e44k 52K37š83í60r 2789346645

To není zajímavé, to je normální. Vy také nežijete tam kde nechcete žít. To, že se musíte potýkat se státními loupežníky se pak dá vyřešit právě pomocí těch daňových rájů, nebo i pomocí šedé a černé ekonomiky. Vše je morálně správné.

+2/0
8.4.2016 13:21

Z34b37y68n95ě19k 48H58l73á41s51n25ý 3574297325849

Kdo se tady potýká se státnimi loupežníky? Rath a jemu podobní šlohli jen drobný proti tomu co zmizelo v daňových rájích. Jinak Vy věčný stěžovateli, já žiju přesně tam kde chci, a také platím tam, kde jsem si peníze vydělal, potažmo kde je utrácím. Když nebudu chtít platit daně a odvody, tak se prostě odstěhuju tam, kde se neplatí. Nejsem jako Král, který se zbaběle chlubí, že on až bude mít co ulejt, tak to uleje. Chcete získat nekalou výhodu pro svůj život, prostě obyčejní podvodníci. :-)

0/−2
8.4.2016 14:42
Foto

F21r59a82n69t57i20š29e31k 95K19š25í65r 2949106465

Podvodník, zloděj, lupič pořád útočí na majetek jiných lidí, proto vaše přirovnání s nimi a tvrzení, že lidé jsou povinní nechat se oloupit o tolik, kolik si vrchnost usmyslí, pramení pouze z vaší pozice nevolníka, který tvrdí, když jsem já olupován, tedy ať jsou olupováni i ostatní. To je morálně špatné i když si tu vaši nemorálnost zatím neuvědomujete.

+2/0
8.4.2016 15:00
Foto

J95a90n 17Š11e95b87e18l31í16k 1125182227105

S daněmi je to takle. Je snad nemorální bránit se loupeži:

§ 173 Loupež

(1) Kdo proti jinému užije násilí nebo pohrůžky bezprostředního násilí v úmyslu zmocnit se cizí věci, bude potrestán odnětím svobody na dvě léta až deset let.

(2) Odnětím svobody na pět až dvanáct let bude pachatel potrestán,

a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 jako člen organizované skupiny,

+1/0
8.4.2016 19:34

Z49b40y51n60ě24k 29H52l71á10s95n63ý 3174237175469

A teď si najděte paragf o tom, co je to loupež, co daňový únik a kolik za to je. ;-D

0/0
8.4.2016 23:03



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.