Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Protože se příspěvek neobjevuje, vkládám znovu:

Já osobně sice nejsem příznivcem vyvěšování tibetských vlajek, ale taky nejsem příznivcem policie. Již párkrát jsem se setkal s tím, že (konkrétně cizinecká resp. někteří její příslušníci zatímco jiní byli bezvadní) měla chování pověstného řeznického psa. A dokonce pochybuji zda uměli číst: protože hledali toho, kdo byl napsán na zvonku namísto toho, aby si přečetli koho mají napsaného ve svých papírech.

A tak pod dojmem těch zkušeností se přikláním k názoru zde blogera Zdeňka Krále.

0 0
možnosti

Já osobně sice nejsem příznivcem vyvěšování tibetských vlajek, ale taky nejsem příznivcem policie. Již párkrát jsem se setkal s tím, že (konkrétně cizinecká resp. někteří její příslušníci zatímco jiní byli bezvadní) měla chování pověstného řeznického psa. A dokonce pochybuji zda uměli číst: protože hledali toho, kdo byl napsán na zvonku namísto toho, aby si přečetli koho mají napsaného ve svých papírech.

A tak pod dojmem těch zkušeností se přikláním k názoru zde blogera Zdeňka Krále.

0 0
možnosti

A nevadí Vám, že kvůli zcela nesmyslnému a neúčinnému protestu příjde PRAHA o Pandu? Nebo máte v hlavě místo mozku piliny?

0 0
možnosti
Foto

Zákon o policii, namátkou paragrafy 10, 11, 17 ...nastudovat ;)

3 4
možnosti

M76í13r58a 87A23l65n67a62t80h

30. 3. 2016 19:54

V těch paragrafem je něco o tom, že české a čínské vlajky (a žaluzie) jsou snajpry průhledné, kdežto tibetská vlajka není? A je tam něco o tom, že policista se prokazuje páskou na rukávu? Já jen, abych to nemusel zbytečně hledat.

2 0
možnosti

...váženej máte zcestné informace na úrovni třetí základky a mám taky dojem,že si určité informace cucáte z prstu neb bezpečnostní opatření je závazné pro všechny...dokonce i pro Kalouska jak bylo vidět.

4 3
možnosti

M43í24r15a 15A33l20n53a52t97h

30. 3. 2016 19:53

I když připustím, že by např. paragraf 40 dal policistovi právo požadovat sundání vlajky, protože snajpr mi nevidí do bytu (ehm, ehm), jak je možné, že žaluzie v ostatních oknech nevadí a jak je možné, že by nevadila výměna tibetské vlajky za českou či čínskou? Ty jsou nějak zázračně průhledn by default nebo jak? Prostě jen klasická buzerace debila, který není ani v uniformě a jak jsem pochopil, jeho jediné prokázání se jako příslušníka bezpečnosti je jakási páska na rukávě... Do minuty bych měl na telefonu operačního od GIBS....

2 1
možnosti

Při summitu nato tyden nikdo nevysrtrcil aniani hlavu z okna ale to bylo o.k. to bylo za srdickovyho prezidenta;-)

8 0
možnosti

Dobrý den.

Jen tak pro zajímavost. Můžete autore (nebo někdo jiný) napsat, jak se žilo v Tibetu před obsazením tohoto území Čínou? Zajisté mají lidé kteří vyvěšují tuto vlajku velmi dobré informace. Děkuji.

9 3
možnosti
Foto

Proto se vůbec nevyjadřuju k situaci Tibet-Čína. Jen hájím právo dát si do okna, co chci :-) Já nikde mávat s prapory nechodím :-)

3 3
možnosti
Foto

Tento článek mě zklamal. Čekal jsem popis zkušenosti někoho, kdo na policii vyzrál a tibetskou vlajku si vyvěsil, nikoliv hraběcí rady, jak bych to udělal já, kdyby. Pokud bych měl hraběcí rady rozdávat já, tak bych doporučil vyvěsit vlajku nikoliv na okno, ale z okna tak, aby nebránila pohledu do místnosti.

1 4
možnosti
Foto

To konkrétní okno prý není otvírací. To byla první věc, kterou jsem jim radil :-)

2 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS