Oslavme svátky nenávistí k České poště

14. 04. 2017 11:45:11
Až budu Milovaný Prezident, bude zrušení zatracené České pošty třetí věcí, kterou udělám. Pokud ještě bude existovat.

Víte, co mi fakt pije krev? Nekvalitní placená služba. Normálně mám to zadostiučinění, že trh se o něco podobného postará a poskytovatel zbankrotuje. Ale pak máme státní nekvalitní placené služby – placené jak mnou při objednání, tak námi všemi při dotování –, a tam bankrot nehrozí. Takže mi tlak stoupá dvojnásobně rychle a dvakrát tak vysoko.

Oukej, pošťáci zaslouží lítost...

Hele, znám dost pošťáků. Mají náročnou práci, OTŘESNÉ podmínky, malé peníze a vůbec; spíš je lituji, než abych se zlobil.

Nezlobím se, když mi pošťačka nabídne stírací los, protože musí. Je to neuvěřitelné, že stát, který velkohubě bojuje proti hazardu, nutí ve státním podniku prodeje losů a pojištění a kdovíčeho. Může si tohle dovolit soukromý zaměstnavatel? A ty pokuty, ty stržené mzdy, když to pošťáci a pošťačky neprodají v dostatečném množství... Šikana zaměstnanců jak z učebnice!

Nezlobím se, když chudák pošťačka nestíhá, protože je tam sama, tak čekám ve frontě. Respektive... Zlobím se, zuřím! Jednou jsem dokonce (poprvé a zatím naposled v životě) udělal „scénu“, kdy jsem po 15 minutách, kdy jsem se v 10metrové frontě posunul o 40 cm, roztrhal podací lístek, hodil papírky do vzduchu, zavrčel na lidi okolo „Hodně štěstí“ a oddupal pryč... ALE nikdy bych neřval na tu pošťačku za přepážkou, její chyba to není.

Jsou to fakt chudáci. I to sčítání lidí na ně hodili; pamatuju si, jak jsem se vracel domů nějak v deset večer a pošťačka tam na odpadkovým koši balancovala s tlustýma deskama a odškrtávala, co už sečetla.

To platilo do včerejška.

Poprvé mě nasr. přímo pošťačka. Infolinka mě dorazila

Teď svou plošnou lítost vůči zaměstnancům ČP opouštím. Na včerejší pošťačku H. H. rozhodně nebudu milý (ne že bych snad křičel nebo na ni nějak osobně útočil, to ne, ale udělají se jí omrzliny na nose z mého ledového chladu) a na místní poštu napíšu peprnou stížnost.

Čekám důležité dopisy, večer zkontroluju schránku a čtu na papírku, že na mě v 9.40 zvonila? Lhářka! Bos primigenius f. taurus nebeská! Byl jsem doma až do 15 hodin, zvonek mám funkční a hlasitý. Nebo skvrny na Slunci způsobily, že minutu nefungoval?

Já tak nějak napůl myslel, že ty vtipy o nezvonících pošťacích jsou fakt vtipy! Na vesnici se všichni včetně pošťáků známe, tam nebyly problémy. Ve městě toho mají hodně, fajn, a nechce se jim čekat 5 minut, až někdo sleze ze schodů, fajn... Ale to by žádnou soukromou firmu neomluvilo. A já to nebudu tolerovat, aby mi někdo kecal, že na mě zvonil, když nezvonil.

Dorazila mě ovšem infolinka. Call centrum.

Chtěl jsem vědět, jestli má pobočka dnes o svátku opravdu otevřeno, když na webu píšou, že ano, abych tam nejel zbytečně (samozřejmě nemá, jsem si tam schválně dojel). Případně od koho je aspoň ta zásilka, abych věděl. A taky kam mám poslat tu stížnost, kterou hodlám dotáhnout do konce, pokud přes víkend nevychladnu.

Po 30 minutách jsem zavěsil. Poslouchal jsem toto: „Nezavěšujte prosím, naši operátoři se stále věnují zákazníkům, kteří se dovolali před vámi.“ Zdá se ale, že o svátcích v call centru reálně nikdo není. Proč tedy placená infolinka funguje? Zvažuji žalobičku za náhradu provolaných minut. (Teda já mám volání zdarma, proto jsem to taky nechal vyzvánět půl hodiny, nejsem magor. Ale nasadím provokatéra s placeným tarifem. Když může Šabatová, můžu i já...).

Každý normální e-shop infolinku vypíná! „Zavolejte prosím v pracovní dny bla bla bla...“

Už mám pošty plné zuby

Fakt toho bylo dost. Kdykoli můžu, připlácím si za PPL, DHL nebo kdovíco, hlavně abych s touhle pseudoorganizací nemusel přijít do styku. Tentokrát jsem neměl na výběr...

Je na čase Českou poštu zprivatizovat nebo zrušit. Ukončit, zapomenout na ni a smazat ji z historie. Pošťáci si určitě najdou lepší zaměstnání, protože lepším zaměstnavatelem je ostatně úplně každý!

Autor: Zdeněk Král | pátek 14.4.2017 11:45 | karma článku: 31.86 | přečteno: 1416x

Další články blogera

Zdeněk Král

Símvás, za těch 300 Kč od státu si mám koupit bochník chleba, nebo šest vajec?

„Tak nám odpustili korunu pade! Juchů! Škoda že to nejde z marže těch nenažranců z pump...“ Ne, nebojte, fakt to nemyslím vážně...

19.5.2022 v 15:00 | Karma článku: 25.95 | Přečteno: 919 | Diskuse

Zdeněk Král

Prezident Zeman, slušní lepšolidé a zlí „-fobové a -isti“

V souvislosti s hospitalizací prezidenta Zemana a radikalizací společnosti se člověk musí ptát, kdo se chová opravdu „zle“ a o kom se to jen říká. A mimochodem, jsem sice extremista a vlastenec (fuj, že jo), ale mám rád kebab.

23.10.2021 v 11:25 | Karma článku: 45.57 | Přečteno: 7512 | Diskuse

Zdeněk Král

Divím se, že defenestraci ještě nezajistili hospodští

V této zemi bych fakt restauratéra dělat nemohl. Jedna regulace střídá druhou, jedno nesmyslné a invazivní a nespravedlivé nařízení hnedle neguje (nebo nedejbože stupňuje) další. Do takového byznysu aby se člověk bál jít...

21.10.2021 v 8:48 | Karma článku: 44.27 | Přečteno: 7146 | Diskuse

Zdeněk Král

Proč jsou pravicoví konzervativci šťastní, zatímco levice pláče?

Současná levice těží z ukřivděnosti, přecitlivělosti, závisti a dalších negativních pocitů a vlastností. Chcete být šťastní? Zkuste se na svět podívat jako „konzervativní pravičák“.

6.10.2021 v 8:09 | Karma článku: 31.71 | Přečteno: 790 | Diskuse

Další články z rubriky Politika

Jiří Žamboch

Prokazatelně lživý titulek o spotřebitelské náladě:

Titulek Seznam Zprávy: "Blbá nálada ustupuje, Češi se cítí ekonomicky nejlépe za tři a půl roku" znamená, že autor neumí napočítat do tří (let). Důkazem jeho lživosti jsou přitom informace přímo z článku.

29.3.2024 v 9:14 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 89 | Diskuse

Michal Sabó

Nechte nám Mrazíka! Proč Češi stále milují Rusko a staré časy?

Česká veřejnost je rozdělena na dvě poloviny. Jedna podporuje Ukrajinu, druhá si stojí za Ruskem. Co vede lidi k hájení tyranie?

29.3.2024 v 6:45 | Karma článku: 11.21 | Přečteno: 257 | Diskuse

Jiří Žamboch

Putinovo dnešní vojenské srovnání NATO a Ruska záměrně kulhá.Situace Ruska je o dost lepší

Dnešní srovnání NATO Putinem dalším chytrým Putinovým tahem.Prohlášení "Rusko vydává desetkrát méně na obranu než Spojené státy, tak je ruský útok na NATO nesmyslný." má ukolébat veřejnost evropských členů NATO.Je to však jinak.

28.3.2024 v 20:10 | Karma článku: 13.47 | Přečteno: 366 | Diskuse

Jan Pavelec

ČR má se svým upoceným pojetím liberalismu 200 let zpoždění.

Podle Listiny základních práv a svobod se Česká republika nesmí vázat na jakoukoliv výlučnou ideologii či náboženské vyznání, a podle Ústavy má být státem sociálním, nikoliv (neo)liberálním.

28.3.2024 v 15:50 | Karma článku: 14.68 | Přečteno: 243 | Diskuse

Jan Bartoň

Přichází nový věk – volíme mezi tragédií a realismem

Pan Václav Vlk starší uveřejnil skvělý komentář k současné mezinárodní situaci pod titulkem Přichází nový věk tragédie. Abychom předešli tragédii, musíme zvolit realismus.

28.3.2024 v 10:00 | Karma článku: 29.86 | Přečteno: 663 | Diskuse
Počet článků 35 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 5671

Parazitující živnostník, školitel češtiny, korektor a redaktor, libertarián, euroskeptik, pravičák, E(I)NTJ a fanoušek hudby, češtiny, cizích jazyků, technologií, her a seriálů.

Narodil jsem se v roce 1991 v jižních Čechách, dlouho bydlel kousek od Berouna, nyní se pohybuji v Praze. Živí mě převážně čeština, jsem korektor, editor, redaktor, školím jazyk ve firmách i státní správě. Od roku 2011 jsem dělal pro různá online média, téměř tři roky (od roku 2013) jsem psal jako externista do technologické rubriky iHNed.cz, velmi výjimečně i do tištěných médií. Po získání titulu (v roce 2015) jsem z přivýdělků a dohod udělal živnost – jsem OSVČ, tedy parazit, mám svůj tým lidí a nabízím kompletní služby ohledně textů, od tvorby přes korekce po překlad. Mezi mé klienty patří například jeden velký výrobce elektroniky. Školím češtinu, etiketu a „komunikaci“.

Vystudoval jsem mezinárodní obchod na FMV VŠE a amerikanistiku na FSV UK, na půl roku jsem si odskočil studovat terorismus, národní bezpečnost a trestní systém do Spojených států. Předtím jsem měl to potěšení studovat trubku (a jako vedlejší obor klavír) na pražském Gymnáziu Jana Nerudy s rozšířenou výukou hudby. Od září 2016 jsem nastoupil jako student Ph.D. zpět na FSV (momentálně přerušeno).

Mám úžasnou ženu a neméně úžasnou roční dceru – jsou pro mě vším.

Politicky jsem libertarián/minarchista: Příznivec malého státu s malými pravomocemi, který chrání před násilím a krádežemi a vynucuje nutné minimální zákony. Jen pak může společnost fungovat, aniž by nějaká skupina utlačovala nebo vykořisťovala jinou, a země může ekonomicky prosperovat.

Děkuji za návštěvu mého blogu, snad vás moje texty zaujmou.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...