Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Podezřelý útočník je „bílé pleti“? To se uvádí od kdy, prosím?

V článku o střelbě v italské Maceratě, který už iDNES stihlo upravit, se objevilo něco velmi nehezkého.
Střílel Ital italského původu neznámého vyznání? Nene, střílel běloch…

Nesnáším pokrytectví. Moderní nová levice a její politická korektnost jsou pokrytectvím prolezlé, tak jí ho s dovolením předhodím v poněkud ostřejším článku.

V článku „Ital střílel z jedoucího vozu na migranty, zranil nejméně šest lidí“ (původně v Bleskové zprávě „Při střelbě z jedoucího auta byli v Itálii zraněni čtyři migranti“) se v perexu skvělo něco nevídaného:

Italská televize RAI uvedla, že zatčený podezřelý je Ital bílé pleti původem z Maceraty.

A já se ptám: Od kdy se zase začala uvádět barva pleti? Ve všech těch zprávách o incidentech, kde Arabové a Afričané páchají teroristické útoky, se dočteme pouze o „Italech/Švédech/Němcích/Francouzech a spol. nějakého blízkovýchodního nebo afrického původu.“ O barvě pleti ani slovo.

Mlčíme samozřejmě také o příslušnosti k náboženské víře. Ostatně jsem si z toho dělal legraci ve svém silně nekorektním článku z minulého roku…

Vadí mi dvojí metr

Protože jsem individualista, pravičák a „konzervativec“, respektive libertarián, tak nemám problém s fakty. Střílel běloch? OK. Je to opovrženíhodný čin, střílet po (jakkoli zbarvených) lidech? Jasně. Hanba!

Ale vadí mi, jak na jedné straně některé incidenty zamlžujeme, sdělujeme bez vybraných faktů a údajů… O některých nepíšeme vůbec… A když se objeví běloch střílející po černoších, hned se to natvrdo napíše. Někdy vykrade obchod „mladík“, jindy „běloch“.

Tenhle dvojí metr politické korektnosti je podle mě nejen absurdní, ale hlavně opovrženíhodný.

(A myslíte si, že tím něco změníte na vnímání lidí? Že tuto geniální taktiku neprohlédnou?)

Autor: Zdeněk Král | sobota 3.2.2018 16:28 | karma článku: 44,39 | přečteno: 2893x
  • Další články autora

Zdeněk Král

Símvás, za těch 300 Kč od státu si mám koupit bochník chleba, nebo šest vajec?

„Tak nám odpustili korunu pade! Juchů! Škoda že to nejde z marže těch nenažranců z pump...“ Ne, nebojte, fakt to nemyslím vážně...

19.5.2022 v 15:00 | Karma: 25,95 | Přečteno: 919x | Diskuse| Politika

Zdeněk Král

Prezident Zeman, slušní lepšolidé a zlí „-fobové a -isti“

V souvislosti s hospitalizací prezidenta Zemana a radikalizací společnosti se člověk musí ptát, kdo se chová opravdu „zle“ a o kom se to jen říká. A mimochodem, jsem sice extremista a vlastenec (fuj, že jo), ale mám rád kebab.

23.10.2021 v 11:25 | Karma: 45,57 | Přečteno: 7512x | Diskuse| Politika

Zdeněk Král

Divím se, že defenestraci ještě nezajistili hospodští

V této zemi bych fakt restauratéra dělat nemohl. Jedna regulace střídá druhou, jedno nesmyslné a invazivní a nespravedlivé nařízení hnedle neguje (nebo nedejbože stupňuje) další. Do takového byznysu aby se člověk bál jít...

21.10.2021 v 8:48 | Karma: 44,28 | Přečteno: 7146x | Diskuse| Politika

Zdeněk Král

Proč jsou pravicoví konzervativci šťastní, zatímco levice pláče?

Současná levice těží z ukřivděnosti, přecitlivělosti, závisti a dalších negativních pocitů a vlastností. Chcete být šťastní? Zkuste se na svět podívat jako „konzervativní pravičák“.

6.10.2021 v 8:09 | Karma: 31,79 | Přečteno: 790x | Diskuse| Politika

Zdeněk Král

Český lev 2021 mi pěkně zvednul tlak. Ne kvůli filmům

Vysvětlí mi prosím někdo, jak to s tím tvrdým lockdownem a všemi zákazy funguje? Když teda fotbalisty vesnického týmu otestuju a bude jich nějaký omezený počet, tak si můžou v půl jedenácté večer venku dát zápas? Bez roušek?

7.3.2021 v 12:30 | Karma: 48,21 | Přečteno: 23861x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5702x
Parazitující živnostník, školitel češtiny, korektor a redaktor, libertarián, euroskeptik, pravičák, E(I)NTJ a fanoušek hudby, češtiny, cizích jazyků, technologií, her a seriálů.

Narodil jsem se v roce 1991 v jižních Čechách, dlouho bydlel kousek od Berouna, nyní se pohybuji v Praze. Živí mě převážně čeština, jsem korektor, editor, redaktor, školím jazyk ve firmách i státní správě. Od roku 2011 jsem dělal pro různá online média, téměř tři roky (od roku 2013) jsem psal jako externista do technologické rubriky iHNed.cz, velmi výjimečně i do tištěných médií. Po získání titulu (v roce 2015) jsem z přivýdělků a dohod udělal živnost – jsem OSVČ, tedy parazit, mám svůj tým lidí a nabízím kompletní služby ohledně textů, od tvorby přes korekce po překlad. Mezi mé klienty patří například jeden velký výrobce elektroniky. Školím češtinu, etiketu a „komunikaci“.

Vystudoval jsem mezinárodní obchod na FMV VŠE a amerikanistiku na FSV UK, na půl roku jsem si odskočil studovat terorismus, národní bezpečnost a trestní systém do Spojených států. Předtím jsem měl to potěšení studovat trubku (a jako vedlejší obor klavír) na pražském Gymnáziu Jana Nerudy s rozšířenou výukou hudby. Od září 2016 jsem nastoupil jako student Ph.D. zpět na FSV (momentálně přerušeno).

Mám úžasnou ženu a neméně úžasnou roční dceru – jsou pro mě vším.

Politicky jsem libertarián/minarchista: Příznivec malého státu s malými pravomocemi, který chrání před násilím a krádežemi a vynucuje nutné minimální zákony. Jen pak může společnost fungovat, aniž by nějaká skupina utlačovala nebo vykořisťovala jinou, a země může ekonomicky prosperovat.

Děkuji za návštěvu mého blogu, snad vás moje texty zaujmou.