Zdeněk Král

V USA vyhrál Zeman. Americká kavárna zešílí

9. 11. 2016 11:01:11
Navzdory nechutné mediální masáži si většina Američanů zvolila toho zlého nekorektního prokremlovského burana. Nepřipomíná vám to něco?

Ač amerikanista, ve dvě jsem šel spát. Trápilo mě, že Amerika po osmi letech v otěžích levice nastoupí další levicové roky. S neférovým zdaňováním, strašením veřejnosti imaginární klimatickou změnou, škrtáním svobod a nastolováním ještě větší a mocnější vlády, atd. atd. atd.

Fakt jsem myslel, že to má paní Clintonová jasné a Zeman je bez šance. Teda Trump. I když...

Nekorektní muž vs. elity

Pokud sledujete americkou politiku, teď tedy konkrétně volby, nepřipomínalo vám to něco?

Média se jako supi vrhala na každou bezvýznamnou prkotinu, která se dala překroutit v útok na pana Trumpa. Má milion sledujících na Twitteru, nasdílí neutrální příspěvek ve stylu „Do toho!“, ale protože jde o tweet od údajného bílého rasisty, spojíme s rasismem Donalda.

Jeho slavná nahrávka, kde byl nekorektní vůči ženám... Nebyla nic tak hrozného. Fakt tam pan prezident Trump nepůsobil důstojně jako britská královna, ne že bych mu za ty kecy tleskal, ale byla to prkotinka.

O nijak nepodložených pomluvách ohledně sexuálního obtěžování jsem už taky psal.

Herci se vyjadřovali proti Trumpovi a pro Hillary, všichni měli plná ústa řečí o emigraci, kdyby vyhrál, média z něj dělala nekorektního burana, chytala ho za slovíčka a vytrhávala z kontextu části vět... A paní Clintonová ho v debatách označovala za proruskou loutku, protože odmítal strašit své voliče zlým Putinem. Trump do toho házel bonmoty. Nepřipomíná vám to něco?

V Americe právě zvítězil Miloš Zeman.

Americká kavárno, bav mě

Co se teď děje, je obrovská legrace. Česká televize div nevyvěšuje černé prapory, levicoví komentátoři pláčou, na mém Facebooku půlka lidí skuhrá, druhá půlka trochu škodolibě slaví...

Já mám radost. Přiznám se, i když je mi to vnitřně líto, že ani ne tak z prezidenta Trumpa jako spíš z neúspěchu paní Clintonové. Vím, že tohle tvrzení je ze své podstaty špatné – život se má žit pro něco dobrého, ne jako negativní odpověď na něco zlého. Ale můj odpor k neomarxistickým tezím paní Clintonové, můj odpor k nechutné antitrumpovské mediální a „elitní“ masáži... byl tak velký, že nedostatky pana Trumpa přehlédnu. A i když zdaleka není politicky perfektním kandidátem pro mě, byl v porovnání s paní Clintonovou jasnou volbou.

A mám prognózu, abych se teda předvedl jako vystudovaný amerikanista a jako člověk, který politikou žije. Donald Trump bude (i nadále) americký Zeman. Ne politikou (možná částečně), ale tím, že lid bude s jeho vládou vesměs spokojený, bude mít podporu... Ale média a elity ho budou nechutně atakovat, každý den, na každém kroku. Abych parafrázoval pana Ovčáčka: Americká kavárna se bude ještě více fašizovat.

Média ho budou dál vykreslovat jako prokremelského nekorektního burana, celebrity budou mít proslovy a protesty na kamery, univerzity budou brečet a bojkotovat ho... A já se budu bavit. Vyhrál! Navzdory podlým, neetickým, podpásovým a pokryteckým útokům vyhrál :-)

Dáme #Czexit?

Proč já jsem vlastně politicky takový pesimista? Po „korespondenčních hlasech“ v rakouských volbách jsem nevěřil v #Brexit, a Britové si přesto úspěšně zvolili svobodu. Nevěřil jsem, že paní Clintonová nevyhraje, ale ejhle, zvítězil The Donald. A dokonce mají Američani republikánský kongres a senát. Levice to prostě totálně projela.

To snad dopadne i druhé kolo rakouských voleb, ne? A možná se nám podaří i ten #Czexit.

Autor: Zdeněk Král | karma: 44.44 | přečteno: 3290 ×
Poslední články autora