Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Uvadi se to od te doby, kdy mohou byti utocnici i jine pleti nez bile. Olympijske kruhy maji od sameho pocatku take 5 barev.

0 0
možnosti
JB

J46i15r46i 74B70o31r

4. 2. 2018 11:14

víte že jsou i Italové tmavé pleti? Určitě požadujete od novinářů aby psali že čin spáchal rom,arab,asiat atd.

0 0
možnosti
JZ

Mnohym ceskym ctenarum urcite chybi udaj o strelcove narodnosti, protoze ne kazdy, kdo ma italske obcanstvi, musi byt Ital - jak je casto vyzadovana narodnost v pripadech, kdy zlocin nebo trestny cin spachal obcan CR, ktery podle nekterych primo Bohem stvorenych Cechu neni Cechem. Jenom aby zmineny bily Ital nebyl treba ceske narodnosti pouze s italskou statni prislusnosti.

0 0
možnosti
VK

Naštěstí je libertariánské řešení velmi prosté. Stačí bojkotovat neseriózní média, která, aby přežila, změní svůj přístup a začnou psát pravdivě a čestně, nebo pro nezájem čtenářů, kvůli své neserióznosti, zaniknou.

1 0
možnosti
ZH

Nezaniknou. Vláďa bude platit dál.

1 0
možnosti
VM

Máte bohužel pravdu.;-€

4 0
možnosti
FT

Co tim chtěl básník říci ?

0 0
možnosti
ZH

No, jestli jste si toho nevšiml, tak už dloho se píše, že útočník byl arabskeho, nebo jižanského vzhledu, proč by se nemělo psát, že byl bílej? Když se původ ani nenaznačoval, tak “média zamlčovala”, když teď naznačí, tak je to špatně?

Vám “vadi dvojí metr”, ale vlastně ho požadujete. Já jsem taky pro stejnej metr, ať se u každého klidně píše o narodnosti i víře.

2 0
možnosti
MD

Clanek o straznem kracejicim kolem hrusni obsypanych hruskami a novinari.

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5702x
Parazitující živnostník, školitel češtiny, korektor a redaktor, libertarián, euroskeptik, pravičák, E(I)NTJ a fanoušek hudby, češtiny, cizích jazyků, technologií, her a seriálů.

Narodil jsem se v roce 1991 v jižních Čechách, dlouho bydlel kousek od Berouna, nyní se pohybuji v Praze. Živí mě převážně čeština, jsem korektor, editor, redaktor, školím jazyk ve firmách i státní správě. Od roku 2011 jsem dělal pro různá online média, téměř tři roky (od roku 2013) jsem psal jako externista do technologické rubriky iHNed.cz, velmi výjimečně i do tištěných médií. Po získání titulu (v roce 2015) jsem z přivýdělků a dohod udělal živnost – jsem OSVČ, tedy parazit, mám svůj tým lidí a nabízím kompletní služby ohledně textů, od tvorby přes korekce po překlad. Mezi mé klienty patří například jeden velký výrobce elektroniky. Školím češtinu, etiketu a „komunikaci“.

Vystudoval jsem mezinárodní obchod na FMV VŠE a amerikanistiku na FSV UK, na půl roku jsem si odskočil studovat terorismus, národní bezpečnost a trestní systém do Spojených států. Předtím jsem měl to potěšení studovat trubku (a jako vedlejší obor klavír) na pražském Gymnáziu Jana Nerudy s rozšířenou výukou hudby. Od září 2016 jsem nastoupil jako student Ph.D. zpět na FSV (momentálně přerušeno).

Mám úžasnou ženu a neméně úžasnou roční dceru – jsou pro mě vším.

Politicky jsem libertarián/minarchista: Příznivec malého státu s malými pravomocemi, který chrání před násilím a krádežemi a vynucuje nutné minimální zákony. Jen pak může společnost fungovat, aniž by nějaká skupina utlačovala nebo vykořisťovala jinou, a země může ekonomicky prosperovat.

Děkuji za návštěvu mého blogu, snad vás moje texty zaujmou.