Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P43ř62e48m92y20s88l 17Č95e97c23h 3346141313827

Já tu dobu na rozdíl od vás prožil a nevzpomínám si, že by se u nás nemohli před listopadem nosit džíny, vždyť se i prodávali, v Tuzexu ty pravé, v obchodech různé napodobeniny a to stejné je to s dlouhými vlasy.. Pokud vím, tak byl trochu problém s nimi jen na škole do maturity a pak už to bylo celkem jedno. Jen nějaký čas kvůli nějaké praštěné inkvizitorce byly asi 5 roků zakázané dlouhé vlasy v televizním vysílání a tak se museli různě sponkovat a schovávat pod čepici.. Podívejte se na vysílání z 80 let a zjistíte, že jste vedle, jak ta jedle..

+19/−1
doporučit
15.7.2017 12:01

M23i19c87h85a14l 44S48v49o63b37o49d32a 5818558446161

R^ Výborný postřeh. To právo soukromých subjektů zastávám také. Je pro mě absurdní,když si ve vlastním objektu nesmíte určit koho pustíte,protože to odmítnutý host nehodlá akceptovat.Jakým právem to nehodlá akceptovat? Právo na vstup má mít kontrolor,záchranář a veřejný činitel.Nikoli odmítnutý zamindrákovaný zneuznaný pozér s chorobnou touhou vetřít se kdekoli. Jako na internetové diskuzi. Admin vás smaže,autor článku vás smaže,admin vám dokonce může smazat profil.Má na to právo ve své platformě a komu se to nelíbí, nechť si napíše článek svůj ve kterém zkritizuje co chce a třeba uzavře celou diskuzi. To je to právo,které hraničí s právem jiných!

Já bych chtěl vidět situaci,kdy jiný majitel bazénu povolí nudismus. To ho pak nějaký puritán(třeba muslim) pověsí,nebo vyhodí bazén do povětří? To samé hospody a přitom vás u vstupu nikdo nekasíruje jako u bazénu! Jakým právem vám někdo zakazuje koho v hospodě odmítnete? Jenom proto,že je to stravovací podnik? Tak by tam měla být pouze hranice hygienických nároků a ochrana nezletilých osob a to je vše! Jestli vyhodíte nekuřáka,kuřáka,Odsáka,nebo Socdemáka,černého,bílého přece ostatním může být jedno.

+10/0
doporučit
15.7.2017 9:57

M77i92r14e56k 27M69a71j26z71l20e49r 6443737294882

pěkně napsáno, v podstatě bych se pod Vaše názory mohl klidně podepsat - kromě jedné věci, ale tu omlouvá to, že jste to nezažil... ono to s těmi "komanči" a jejich zákazy zas tak strašné nebylo, třeba džíny se mohly nosit úplně v pohodě mimo některých příležitostí, já v nich odchodil celou školní docházku a kromě výchovných koncertů, návštěv divadla a maturity mi je nikdo nezakazoval - myslím, že dnešní tzv dress-code v mnoha firmách je mnohem přísnější :-) A věřte nebo ne, ale takových těch drobných zákazů ve jménu dobra, péče státu o občana a ekologie je dnes mnohem víc než tehdy (myslím tím osmdesátá léta, která dobře pamatuju) :-/

+9/0
doporučit
15.7.2017 11:07

D68a92n13i29e11l 93K73r72o53n77e16r 7224264206637

Zase jeden z velmi hloupych clanku...Teda ne ten vas, ale ten od pana Kolare, na ktery se odkazujete. Srovnavani Zidu a muslimskych imigrantu z posledni migracni vlny je takovy nesmysl, ze o cloveku, ktery tak cini, si opravdu nemuzu myslet nic dobreho. Za prve jde o pricinu nenavisti. Pokud nekdo nekoho nenavidi proto, ze je cernoch nebo je spolecensky vyse postaveny, je to ubohe...Pokud nekdo nekoho nenavidi proto, ze se chova patologicky (skodi spolecnosti), pak je to snad zcela normalni. Ja teda nevim, ale africti imigranti toto docela dobre splnuji a je mi jedno, jake jsou barvy pleti. To, ze kazdy clovek je jiny, je celkove irelevantni. Proste nejaka skupina jako celek, je problemova, tak je logicke, ze lide se jejimu prijeti budou branit, co je proboha na tom? Za druhe...Zidi byli, pokud vim, za valky likvidovani. Kdo proboha vyzyva k likvidaci imigrantu? Proste je zde jen nechceme. At si zustanou doma, my, na rozdil od nacistu, kteri meli expanzivni choutky, za nimi do jejich zeme nepotahneme. Osobne nejsem ani pro to, aby nekdo vyhanel Araby, muslimy, Africany atd. kteri se v Evrope jiz narodili. Ale take jsem striktne proti prijimani dalsich. Prijimani takovych lidi muze probihat, ale naprosto jinym zpusobem. Cili srovnani z Zidy takovym stylem, jak to predvadi pan Kolar, je ubohe a hloupe a presne takovy je i muj nazor na pana Kolare.

Co se tyce vaseho clanku, souhlasim s kazdym slovem. Vidim to uplne stejne. Take jsem podle moderni definice rasista a xenofob, ale nikdy jsem se za to nestydel a stydet nehodlam. A take obcas pouziju vetu "jsem rasista, ale"...takze ode me karma.

+9/0
doporučit
15.7.2017 9:51

P19e76t86r 61S21u96c47h76a45n69e70k 1299599941432

Chlapečku, co to meleš za hlouposti. . Džíny jsem měl několik Wranglerky, Lewi Strauss atd. Dlouhé vlasy skoro až po prdel a nikdo mi nic nezakazoval.

+10/−1
doporučit
15.7.2017 11:21

F46r12a79n61t69i43š33e24k 97S44r11b58e17k 5710701919434

Lidé až příliš často a rádi hovoří o tom, co sami neviděli a nezažili. Jinak něco málo komančů na území USA zůstalo a k nám se nehnou?!?!

+5/0
doporučit
15.7.2017 19:25

J95i42r37i 56V95r64a51b64e34c 3133532925829

KSčM a islamisti jsou zlo, musí se potírat kde se dá !;-O

+5/0
doporučit
15.7.2017 15:00

J72a75n 24Z39á12t83u66r92e90c20k42ý 9843123147342

Burkiny do nasi kultury nepatri? Podle ceho to poznate, co do nasi kultury "patri"?

Nesnasite komance, ale v podstate uz taky hodnotite spolecenske jevy ne podle prava ci moralky, ale podle jakesi blize neurcene " kulturni adekvatnosti". To je asi jako kdyz komanci hodnotili veci podle toho, jestli byly v souladu s vselidovou socialistickou revoluci.

+6/−1
doporučit
15.7.2017 14:36

Z75d84e11n44e73k 86H32o47r46n80e59r 4254371662883

Hlásáte velmi nekonzistentní názory. Píšete: nemám nejmenší touhu házet do jednoho pytle (nedejbože do plynu) nějakou rasu nebo jinou skupinu

Zdroj: http://zdenekkral.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=613907

a k tomu v předchozím odstavci dáváte průchod házení do jednoho pytle: Prostě každý, kdo není #vítač a progresivní neomarxista, je nějaký -ista nebo -fob, je špatný a opovrženíhodný extrémní radikál

Zdroj: http://zdenekkral.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=613907

Tak čemu bychom jako měli věřit? Dále se přihlásíte ke kulturnímu rasismu, kdy vidíte nějaké podřadné kultury a zdá se vám to zcela normální a slučitelné s extrémním liberalismem. Míra vaší dezorientace ve společenském prostoru je ohromující; a k tomu studujete FSH, která je naprosto proti idejím, které hlásáte.

Já nakonec nevím, pro mě jste jen mírně odlišný druh "Daliborka", nešťastná a nezařaditelná osobnost, která si není schopna připustit, že když si lehkomyslně zahrajeme na legrační kulturní rasismus, nikomu se nic nestane; pardon, vlastně stane, nejspíš vyhladíte nebo necháte rozdupat komunisty islamisty nebo tak nějak naopak. Kdyby to nebylo k pláči, rád bych se tomu usmál. Pokud takto spekulujete vědomě, je to ještě horší a není to ani trochu k smíchu, ale ani pláči. Prostě se musíme mít všichni na pozoru.

+5/−1
doporučit
15.7.2017 18:46

F40r41a35n68t85i28š14e87k 14N97o52v23á63č56e34k 1524713880661

Jo, dobrý, to jde. Karma.

To škatulkování, je to takový osvědčený způsob, jak označkovat někoho, kdo má jiný názor. Příznivci tzv. levicového liberalismu se tento způsob vysloveně učí. Jak nejlíp umlčet protiimigračně naladěné obyvatelstvo? Vyslovit názor proti migrantům není trestné. Tak každého s podobným názorem označíme cizím slovem, třeba "xenofob". A aby to bylo účinné, vždy a všude budeme tvrdit, že xenofobové jsou ti hnusní, oškliví, ti, kteří nemají ve společnosti místo a nesmí v ní mít ani žádný hlas. A kdo by pak chtěl být xenofobem, že?

Všimněte si, že ti, co navenek bojují proti údajné nenávisti, ti v sobě mají té nenávisti nejvíce.

I já jsem rasista a xenofob a znám plno dalších ve svém okolí. Ono totiž naše společnost je díky bývalému režimu zatím ještě dostatečně imunní proti této levicové nenávisti. Tehdy byl největším nepřítelem socialismu západ, a té nenávisti vůči západu bylo tolik, že toho měl národ plné zuby proto jsme nechodili slavit první máj, poslouchali západní rádia, sledovali ÖRF a ZDF, a vlastně i nosili ty džíny.

+4/0
doporučit
15.7.2017 16:28
Foto

J63a88r38o65m70í44r 35P93e63t24ř74í26k 6764621589848

Hlavně, že jste pamětníkem období před rokem 1989...

+4/0
doporučit
15.7.2017 15:54

K73a97r83e98l 46C71h86r58a30s20t40i96n94a 4743914920615

Komouši a islamisté vyjdou nastejno. V praxi prokázali jak dostatek nesnášenlivosti, tak násilí. Oba systémy + fašizmus proto patří do jednoho pytle. Tudy cesta k humanitě a šlechetnosti lidského rodu nevede.

+6/−3
doporučit
15.7.2017 12:54

L47u37b32o68š 96C98h73l32u13m39s70k36ý 2440935378885

Pěkná úvaha. Se základní myšlenkou bezvýhradně souhlasím, ale nějakou tu mušku bych tam našel. V titulku blogu mělo být srovnání srovnatelného. Samozřejmě, že raději burkini než komanče, ale mělo být buď "Radši burkini než (třeba) pionýrský šátek", nebo "Radši islám než komanče". A nejsem si jist, jak by volba lidí z výběru islám/komanči, dopadla. A s těmi zákazy za komančů (fakt jsem jim nefandil a nefandím), jak tu již psali jiní, to nebylo tak horké, jak se dnešní mladé generaci servíruje. Byl tu jeden zásadní zákaz/omezení, velmi omezená možnost cestování na západ. Ale jinak ... na jeden zákaz za komančů bych určitě našel pět v současnosti. Že vedli ekonomiku od desíti k pěti, to je ovšem jiná píseň. Já říkám, že od vstupu do EU zažíváme těžký přechod od socialismu k (zatím trochu jinému, soft) socialismu, či že začínám žít svůj život podruhé.

+4/−1
doporučit
15.7.2017 12:40

J57a50r53o34s26l78a14v 68R28e35z73n49i60k 4122703629360

I dnes jsou v řadě firem dlouhé vlassy dle firemních kodexů zakázané

+3/0
doporučit
15.7.2017 20:50
Foto

J87a53n 93H61i85n98k 2757795684757

Ten významový posun slov mě štve taky. Viz můj blog http://hink.blog.idnes.cz/

nadpis tomu sice neodpovídal, ale článek se mi líbil. Já ty komunisty pamatuju, džíny sice nikdo nezakazoval, ale pohlíželo se na tak, jako dnes na kluky s dredama hulícíma trávu, nebo na holky s piercingem v každém záhybu (nebo pysku). Rodinná autocenzura byla, protože žádný rodič nevidí rád, když má dítě potřebu dát najevo, že mu na názoru společnosti nezáleží.

+3/0
doporučit
15.7.2017 11:39

J44i51ř64í 91Z30a81p56l51e49t74a23l 2560788192964

No tak sice jsem se zatím nesetkal s tím, že by člověk odmítající progresivní zdanění nebo globální oteplování byl nazván rasistou, ale jinak naprostý souhlas, mimořádně podařený blog.

+3/0
doporučit
15.7.2017 9:35

P94a57v48e71l 60P49e12l81á81n 4504411513895

Takto jako Vy si někteří lidé velmi podobně představují svobodu. Těmto lidem držím palce a doufám, že se tentokrát konečně dostanou do PS. R^

+4/−3
doporučit
15.7.2017 10:05
Foto

J80a69r83o58s80l37a49v 75K96o52n27á96š 4206366576163

Ani burkini, ani komanče. Obojí je pro Evropu nepřijatelné. S multikulturalismem se ovšem mýlíte, multikulturalismus funguje. Nejlepším důkazem jsou USA. Ani v Čechách se ho není třeba bát. S multikulturalismem nemají problém Vietnamci, Číňani, Ukrajinci nebo Indové. Nemají s ním problém ani buddhisté, hinduisté, Židé nebo ateisté. Jediný, kdo má problém s multikulturalismem, jsou muslimové.

+4/−4
doporučit
15.7.2017 12:26

A57d78a56m 98B14í47l36e25k 4396664921617

absolutní souhlas. Libertariánství je mi velmi blízké, i díky tomu, že jsem část života prožil za bolševika - umím si svobody vážit.

+2/0
doporučit
16.7.2017 11:23

H11e32l50e40n11a 85M66í89č92k85o16v13á 1227536768592

tak tak ...karma R^

+2/0
doporučit
15.7.2017 20:58

A37n45t13o43n54í13n 35K51o37u14n62o65v39s26k65ý 9298350278358

Myslím, že je to píchni jako řízni - muslimy nebo komanče.

Mezi mesianismem náboženským a třídním je rozdíl, ale špatné je oboje a tak mi hledání takovýchto rozdílů nedává dobrý smysl.

Navíc není možná jen volba ze dvou uvedených možností - nechceš burkini, budeš mít komanče. To je tak trochu autorův podraz.

+2/0
doporučit
15.7.2017 11:37

M66i51l40o40š 30D42v71o10ř54á65č13e31k 2535208900224

'Radsi burkini nez (srp a kladivo)'.

A ted jeste napsat clanek na tema 'radsi islam nez komunismus.'

+4/−5
doporučit
15.7.2017 10:09

J95a21n 89P36a59l93l46a76s 1452556493342

Dobrý večer, na můj vkus trochu ostré, ale za obsah karma.

A přidám perličku: Na gymplu mi profesor občanské nauky a náruživý komunista řekl přímo v hodině: „Dej se ostříhat, takovýhle pačesy nosil Ježíš.“

+2/−1
doporučit
15.7.2017 22:29

I73v59a88n 76M54a11r46e29k 6164128402

"Krásné" přirovnání p.Králi. Nejde totiž vůbec o burkini. Spíš jste měl dát blogu název : " Radši vyletím kdykoli a kdekoli do luftu a nebo si nechám vrazit kudlu do zad na dovolené než komanče " . . . . . . To se mi jeví jako srovnatelnější. . . . . Jen nevím, jak jsem vůbec mohl v tom režimu po dobu 39 let žít a přežít ?

+2/−1
doporučit
15.7.2017 14:41

M43i10c46h32a29l 82S92v71o52b43o15d75a 5918758326881

Jenom vytrháváte z kontextu. Autor měl patrně na mysli,abychom se nechovali jako diktátorské země,které kecají lidem do všeho.Je diametrální rozdíl, když budete mít pravidla na veřejném místě,kde je vlastník stát a to právo zakazovat má neomezené a na soukromém, kde má to právo jen na ochranu svého veřejného místa.

Bohužel s dalšími zákazy soukromým subjektům se k těmto zemím blížíme mílovými kroky.

+2/−1
doporučit
15.7.2017 10:24



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.