Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

Češi si sami vládnout neumí.

Prokazují to dnes a denně.

Proto milerád souhlasím s přenesením části suverenity na vyšší celek, jehož jsme součástí - Evropskou unii.

1 0
možnosti

Váš optimismus a víru odvozené z jedné sousedské zkušenosti vám závidím. Asi netušíte, že s těmi novými Syřany, většinou spojenými s rozvratem své země přichází do Evropy velké procento těch, kteří nemají se Sýrií mnoho společného, kteří nebudou použitelní jinak, než příjemci dávek a jsou vybaveni kulturními návyky, kterých se nehodlají vzdát a jimiž s nadřazenou povýšeností muslimského omezeného ignoranta obohatí v dohledné době i nás a nedej bože i toho vámi asimilovaného Syřana.

0 0
možnosti

Patří k příspěvku pana Lainera

0 0
možnosti
LP

Tohle bych s chutí podepsal. Děkuji Vám za Vaši aktivitu.

3 1
možnosti
JL

Řekl bych to takhle, pokud vám vadí představa, že ve vaší blízkosti bude bydlet arabská rodina, tak na to naši spoluobčané slyší. Je to sice pro mne těžko pochopitelné, ale budiž. Celá hysterie ohledně EU, byla rozpoutaná především z tohoto důvodu. Objektivně řečeno, se nám v Evropě vede čím dál tím líp. A tak si říkám, co byste vlastně chtěl? Centrální myšlenkou tohoto projektu, je svět bez válek,

svět prosperity a solidarity. Stačí si zajet do pohraničí, abyste se přesvědčil, že to funguje. A proč to funguje? Protože lidé překonali bariéry minulosti a pochopili, že

spolupráce je lepší, než vytahovat hříchy minulosti.

Svět spěje kupředu bez ohledu na zpátečníky. A věřte mi, ten svět je lepší!

4 1
možnosti
PV

P72a60v85e54l 93V50é37b75r

4. 7. 2017 12:51

Zkuste si do kuchyně nastěhovat roj včel a pochopíte, že s někým, přes nějaké spory v minulosti, soužití možné je a s jiným, přestože jste si zatím nic tak závažného neprovedli, možné není.

3 2
možnosti
LU

Ako paródia dobré ;-D;-D;-D;-DR^.

2 1
možnosti
Foto

Děkuji, ovšem dodávám, že každé slovo a každé obvinění myslím zcela vážně :-)

0 0
možnosti
ZB

To nebude Matějka rád,před EU nás má zachránit on a ne nějaký nýmand z konkureční politické strany....;-)Myslíte,že už mají Deklararaci nezávislosti sepsanou v Británii?Nebo už mají nový Den nezávislosti,jak navrhoval Farage...?Asi na to nějak v tom jásání a oslavách vítězství zapomněli...;-)Jinak jste opravdu pobavil.

3 1
možnosti
Foto

V tuto chvíli nejsem členem žádné politické strany. Hnutí pana Matějky podporuji z celého srdce a panu Matějkovi fandím, byť pro pořádek dodávám, že nejsem ani členem jeho hnutí.

2 1
možnosti
AR

Pěkně jsem se četbou pobavil ;-D;-D

4 1
možnosti
Foto

To je dobře; když doručili originál králi Jiřímu III., tak se moc nesmál :-)

0 0
možnosti
VK

Jestli dovolíte, já budu pod tím nesnesitelným jhem EU strádat dál.:-P

7 1
možnosti
Foto

Je mi líto, ale prosadím referendum a vystoupení.

4 1
možnosti
JB

J79a95n 38B44u29r20d55a

4. 7. 2017 9:32

K nářkům o ztracené suverenitě doporučuji Pl. ÚS 19/08 odst. 95 a násl.

4 0
možnosti
Foto

Novou českou ústavu, se kterou by v rozporu byla, ještě nemám dopsanou :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5702x
Parazitující živnostník, školitel češtiny, korektor a redaktor, libertarián, euroskeptik, pravičák, E(I)NTJ a fanoušek hudby, češtiny, cizích jazyků, technologií, her a seriálů.

Narodil jsem se v roce 1991 v jižních Čechách, dlouho bydlel kousek od Berouna, nyní se pohybuji v Praze. Živí mě převážně čeština, jsem korektor, editor, redaktor, školím jazyk ve firmách i státní správě. Od roku 2011 jsem dělal pro různá online média, téměř tři roky (od roku 2013) jsem psal jako externista do technologické rubriky iHNed.cz, velmi výjimečně i do tištěných médií. Po získání titulu (v roce 2015) jsem z přivýdělků a dohod udělal živnost – jsem OSVČ, tedy parazit, mám svůj tým lidí a nabízím kompletní služby ohledně textů, od tvorby přes korekce po překlad. Mezi mé klienty patří například jeden velký výrobce elektroniky. Školím češtinu, etiketu a „komunikaci“.

Vystudoval jsem mezinárodní obchod na FMV VŠE a amerikanistiku na FSV UK, na půl roku jsem si odskočil studovat terorismus, národní bezpečnost a trestní systém do Spojených států. Předtím jsem měl to potěšení studovat trubku (a jako vedlejší obor klavír) na pražském Gymnáziu Jana Nerudy s rozšířenou výukou hudby. Od září 2016 jsem nastoupil jako student Ph.D. zpět na FSV (momentálně přerušeno).

Mám úžasnou ženu a neméně úžasnou roční dceru – jsou pro mě vším.

Politicky jsem libertarián/minarchista: Příznivec malého státu s malými pravomocemi, který chrání před násilím a krádežemi a vynucuje nutné minimální zákony. Jen pak může společnost fungovat, aniž by nějaká skupina utlačovala nebo vykořisťovala jinou, a země může ekonomicky prosperovat.

Děkuji za návštěvu mého blogu, snad vás moje texty zaujmou.