Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Česká pošta by si měla okopírovat heslo, které používá Tesco, tedy "Radost z dobrých věcí". Aby mohli klienti těch pár drobných dobrých věcí, které České poště ještě zbyly - ocenit, a u toho zbytku horšího si mohli pěkně od plic zhusta zanadávat. Jako "příklad č. 1 naprosto hnusný" bych v případě České pošty mohl uvést doručování předplaceného tisku. 8-o

1 0
možnosti

Já jsem několik let doručoval v důchodu 2 úseky na Starém městě z Masaryčky a byla absolutní spokojenost. Termín 7.30 vždy dodržen s jedinou vyjímkou - totální náledí v sobotu před několika lety. Před poštou to dělal "soukromý" Mediaservis a úroveň byla mnohem horší (pracoval jsem tam také). Jen bych dodal, že úroveň schránek v domech v centru podle některých nejkrásnějšího města světa je otřesná. Tolik má zkušenost.

0 0
možnosti
Foto

Myslím si, že pošťačky by si tu privatizaci zasloužily. I pošťáci. Teď zrušili poštovní zaměstnance, kteří nosili letáky a hodili to na listovní doručovatelky a prý jim přidali asi 100,- Kč za měsíc. ;-D

1 0
možnosti
Foto

I39v28a37n 14V77e51s42e47l69ý

14. 4. 2017 12:13

Je to asi půl roku kdy jsem čekal na balíček. Pošťáka s balíčkem jsem se nedočkal, ale večer jsem našel ve schránce oznámení, že nebyl proveden pokus o doručení na adresu a mám si zásilku vyzvednout na poště. Tedy žádná výmluva že mě pošťák nezastihl, rovnou oznámení ve smyslu "pro balík do ruky si dojdi na poštu" my jsme ti ho vlastně změnili na "balík na poštu" a že jsi e-shopu zaplatil, pokud si dobře pamatuji, o devět korun vyšší cenu za ten do ruky nás nezajímá. To je Česká pošta s.p. v celé své "kráse".

4 0
možnosti

J27a64n 79H13r65u38z34a

14. 4. 2017 16:50

Vždy když nakupuji v e-shopu zaškrtnu dodání buď PPL, Geis,.... nebo uloženku, ale nikdy ČP. Pokud prodejce nabízí jen ČP hledám zboží jinde. Nejen pro to, že to většinou nedovezou, ale objednané zboží, kde dodavatel zaplatil křehké zboží bylo dodáno rozbité na kousky a reklamace neuznána.

1 0
možnosti

M36a64r44t92i64n 22R86a64m

14. 4. 2017 11:55

Nechci vám brát iluze, ale jejich číslo na call centru je 840.... a ty bývají zpoplatněné, i když máte neomezený tarif. Tedy pokud voláním zdarma nemyslíte něco jiného. :-(

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Také jsem to bolestivě zjistil. Tedy ne u pošty ale u jiného vykuka. Na tato čísla v žádném případě nevolat !

3 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5702x
Parazitující živnostník, školitel češtiny, korektor a redaktor, libertarián, euroskeptik, pravičák, E(I)NTJ a fanoušek hudby, češtiny, cizích jazyků, technologií, her a seriálů.

Narodil jsem se v roce 1991 v jižních Čechách, dlouho bydlel kousek od Berouna, nyní se pohybuji v Praze. Živí mě převážně čeština, jsem korektor, editor, redaktor, školím jazyk ve firmách i státní správě. Od roku 2011 jsem dělal pro různá online média, téměř tři roky (od roku 2013) jsem psal jako externista do technologické rubriky iHNed.cz, velmi výjimečně i do tištěných médií. Po získání titulu (v roce 2015) jsem z přivýdělků a dohod udělal živnost – jsem OSVČ, tedy parazit, mám svůj tým lidí a nabízím kompletní služby ohledně textů, od tvorby přes korekce po překlad. Mezi mé klienty patří například jeden velký výrobce elektroniky. Školím češtinu, etiketu a „komunikaci“.

Vystudoval jsem mezinárodní obchod na FMV VŠE a amerikanistiku na FSV UK, na půl roku jsem si odskočil studovat terorismus, národní bezpečnost a trestní systém do Spojených států. Předtím jsem měl to potěšení studovat trubku (a jako vedlejší obor klavír) na pražském Gymnáziu Jana Nerudy s rozšířenou výukou hudby. Od září 2016 jsem nastoupil jako student Ph.D. zpět na FSV (momentálně přerušeno).

Mám úžasnou ženu a neméně úžasnou roční dceru – jsou pro mě vším.

Politicky jsem libertarián/minarchista: Příznivec malého státu s malými pravomocemi, který chrání před násilím a krádežemi a vynucuje nutné minimální zákony. Jen pak může společnost fungovat, aniž by nějaká skupina utlačovala nebo vykořisťovala jinou, a země může ekonomicky prosperovat.

Děkuji za návštěvu mého blogu, snad vás moje texty zaujmou.