Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L52e82o26n47t40ý46n66a 41C92h96v88á77t61a47l15o94v94á 1203815646

Změna času opravdu v současné době nemá žádné opodstatnění a měla být zrušena už dávno.

0/0
8.4.2016 0:17

A58l24e54š 58L37i46s10o75v36s62k62ý 9389818292592

Mne osobne zmena casu vubec nevadi. Jsem rad ze je v lete dlouho svetlo. Prijde mi ze plno lidi na to nadava proto ze potrebuje furt na neco nadavat. Kdyby nebyla zmena casu najdou si neco jineho.

0/0
2.4.2016 9:10

P22e12t30r 15S78k14á31c95e35l 6864229309

Ale nenajdou, věřte mi.

Váženýpane. Díky za Váš názor, ale stran nesmyslnéhopootáčení hodin vpřed a vzad odkazuji na závěry lékařů,specialistů. Z lidského hlediska převeďme Váš názor do surové,tedy pravdivé podoby a jasně uveďte:

Mnenezajímá, že denně od března do října moje děti a děti mýchpříbuzných a přátel musí vstávat o hodinu dříve. A tak sizkracovat dobu odpočinku, dobu spánku. Hlavně že já mám „jakodelší“ odpoledne. I když bych, po roce 1990 zvláště, sitakovou výhodu mohl pro sebe sjednat úpravou pracovní doby sám anemusel čekat, až nám to vlády ČR spolu s EU nařídí.

Podtohle se prosím podepište, odsouhlaste tento Váš závěr.

Málokdosi totiž uvědomuje, že jde především o zdraví lidí, našínové generace především. Zvykání si dvakrát ročně přinášínárazy a trpělivě tak nahlodává schopnost bránit se nemocem. Atak pro vítače "delšího odpoledne" platí:

„Zdravímají sami ve své moci. Svou nezřízeností pracují proti němu asvými žádostmi se stávají svého zdraví zrádci.“ »Démokritos z Abdér, řecký filosof a encyklopedista.

0/0
2.4.2016 22:27

L81a17d87i81s31l95a70v 92Z68o71c87h 8132988654648

Doporučuji autorovi, aby si našel práci buď s nočními směnami nebo aspoň s nočními pohotovostmi. Když se k tomu přidá pár vzdálenějších služebních cest do měsíce, pak toho, že dvakrát v roce je jinak dlouhá noc, si mudrlant a rejpal třeba ani nevšimne.

+1/0
30.3.2016 10:45

P66e44t36r 48S78k28á54c82e92l 6894759859

Tak se nebavme o dospělých.

Váženýpane. Díky za Váš názor, ale stran nesmyslnéhopootáčení hodin vpřed a vzad odkazuji na závěry lékařů,specialistů. Z lidského hlediska převeďme Váš názor do surové,tedy pravdivé podoby a jasně uveďte:

Mnenezajímá, že denně od března do října moje děti a děti mýchpříbuzných a přátel musí vstávat o hodinu dříve. A tak sizkracovat dobu odpočinku, dobu spánku. Hlavně že já mám „jakodelší“ odpoledne. I když bych, po roce 1990 zvláště, sitakovou výhodu mohl pro sebe sjednat úpravou pracovní doby sám anemusel čekat, až nám to vlády ČR spolu s EU nařídí.

Podtohle se prosím podepište, odsouhlaste tento Váš závěr.

Málokdosi totiž uvědomuje, že jde především o zdraví lidí, našínové generace především. Zvykání si dvakrát ročně přinášínárazy a trpělivě tak nahlodává schopnost bránit se nemocem. Atak pro vítače "delšího odpoledne" platí:

„Zdravímají sami ve své moci. Svou nezřízeností pracují proti němu asvými žádostmi se stávají svého zdraví zrádci.“ »Démokritos z Abdér, řecký filosof a encyklopedista.

0/0
2.4.2016 22:28
Foto

M74i37l27o29š 71K24o26ř27í67n48e80k 4402426210353

Jakýkoli umělý zásah do přirozeného procesu je VŽDY! ke škodě procesu. Tedy i posouvání času!

+1/−1
29.3.2016 11:47

L90a49d24i26s16l22a48v 63N61á97d47v42o12r37n34í93k 6904555197946

...to je jak agitka z padesátejch let....Rv...a asi ještě nevíte že jeden z prvních kdo letní čas zavedl byl soudruh hitler....to by teprv bylo argumnetační kladivo

..přesto se vyjádřím...také bych raději viděl jeden čas...ale spíše ten "letní"...po celý rok....mám raději večer déle světlo....

+2/−1
27.3.2016 10:22

P65e51t52r 25S88k82á47c96e28l 6624959159

Díky za názor, ale asi Vy nevíte, že již v roce 1916 se pootáčelo hodinami. První pokusy byly v Anglii koncem 19. století.

A že v roce 1930 astronom J.I.Perelman prokázal, že nelze úspor (svíce, petrolej,elektřina) takovým způsobem nelze dosáhnout, taky asi nevíte. Nyní již víte a změníte názor? Ne?

Pokud chcete celoročně mít o hodinu více, odstěhujte se směrem na Východ. Ruská Federace již v roce 2011 zrušila přešupačení času a zavedla tzv. "letní" (nesprávný pojem) čas. Takže zrovna o dvě hodiny budete mít více "delší" odpoledne. Po čase zjistíte, že jde o normál a tak se odstěhujete do Japonska, a tak dál. Nakonec skončíte v ČR. Všude dobře, doma nejlépe.

15. poledník prochází Jindřichovým Hradcem, jsme skoro ideálně rozděleni kolem něho, vážíme si toho?

Pro shora uvedenou polemiku platí tohle:

Kdyžvysvětlovali, proč se na jaře a na podzim posouvá čas o hodinu,starý indián řekl.

„Jenvláda může věřit tomu, že když odstřihnete kus přikrývky najednom konci a přišijete ho na druhý, že se tak přikrývkaprodlouží.“

+1/−2
27.3.2016 12:13

L67a91d63i42s78l72a69v 72N35á72d65v30o33r80n23í89k 6434535887836

...hele ..možná vám dělá problém chápání psaného textu...určitě jste totiž nepobral slovní spojení...." jeden z prvních"...rozhodně vám ale nechybí arogance...dejte se na politiku ...tam se svým způsobem jednání a chování budete hodit úplně ideálně....

+2/0
27.3.2016 12:31

P32e25t69r 48S96k97á37c32e73l 6514459979

Tak to jste mne dostal, omlouvám se Vám. Máte pravdu, příště raději uveďte "...jedním z dalších...".

Nyní by jste ale měl Vy na oplátku uvést, jaký blok v chápání poslední věty (o přikrývce se dvěma konci) máte. Pokud ho odstraníte, logicky dospějete k poznání, že den má a vždy bude mít jen 24 hodin. Jeho rozdělení na čas odpočinku a pracovní činnosti a/nebo nečinnosti od roku 1990 náš stát již nenařizuje nikomu.

Vámasi uniklo, že od roku 1990 si každý občan může ulehat avstávat kdy a jak chce. Souhlasíte? Jen děti a mládež školou povinní nemohou vstát jak je libo.Proč oni musí denně od března do října vstávat o hodinu dříve?Přitom jsou známy studie o škodlivosti posunu času na hodinách. Časjako takový posunout nelze, že?

Vážné a určité odpovědi jsem se na uvedené otázky ještě od nikoho nedočkal. Buďte prvním!R^

0/−2
27.3.2016 18:39

L12a41d74i20s73l90a25v 27Z85o46c69h 8912848324908

Demagogie jak vyšitá. To si opravdu myslíte, že "si každý občan může ulehat a vstávat kdy a jak chce"? Je to stejná blbost jako třeba "každý může být ředitelem České národní banky". Kdyby bylo podle Vás a každý uléhal a vstával jak chce, první byste ječel, že ráno nemáte čerstvé rohlíky a že třeba v noci nefunguje nemocnice a podobně.

0/0
30.3.2016 10:50

P17e68t57r 62S73k73á21c82e52l 6314249459

Nepleťte hrušky s jablky. Nezáleží, kdo v jaké profesi dělá, ale záleží na jeho sebevědomí, s jakým si se zaměstnavatelem vyjedná pracovní dobu. Příklad - při SELČ nastupují na ministerstvech na 9.00 hod. Po zrušení SELČ mohou při SEČ (15. poledník v ČR) nastupovat na 8.00 hod. a vyjde to nastejno. Slunce jim bude svítit stejně a nemusí se dvakrát ročně pootáčet nesmyslné hodinami. O to přeci hlavně jde.

Váš argument s nočním provozem v nemocnicích souvisí s časem na hodinách jak? Neřešíme celodenní provoz.

Pokud jste vzpomněl rohlíky - tak pan Pecka, pekař z Chrudimi, si nestěžoval, že musí ráno brzy vstávat. Ale naopak když zavřel v 10.00 krámek, nemohl po přešupačení času v 11.00 hod. usnout a když si konečně začátkem října zvykl, přišel další náraz na jeho a potažmo i na naše biologické hodiny. A tak si celou zimu zase zvykal na čas původní, přírodní. Víte?

Málokdosi totiž uvědomuje, že jde především o zdraví lidí, našínové generace především. Zvykání si dvakrát ročně přinášínárazy a trpělivě tak nahlodává schopnost bránit se nemocem. Atak pro vítače "delšího odpoledne" platí:

„Zdravímají sami ve své moci. Svou nezřízeností pracují proti němu asvými žádostmi se stávají svého zdraví zrádci.“ »Démokritos z Abdér, řecký filosof a encyklopedista.

0/0
2.4.2016 22:36

P79e45t46r 97S83k36á66c28e91l 6164139259

Můj příspěvek začíná slovy s díky za Váš názor. To je arogance? Obsahuje informace, které Vás jistě nepotkaly. Jinak by jste neměl sobecky orientovaný názor. Vaše osočení z mojí arogance zapadá přesně do: "Za dobrotu na žebrotu".

Jinak v politice jsem, díky mému úsilí o zrušení nesmyslu označenému nepřesně "letní čas". S panem Peckou jsem 20 let komunikoval a přes něj jsem poznal skvělé lidičky - od nynějšího pana senátora Ing. Velebu, až po pana Petra Hanniga. Ten v roce 2002 založil Stranu zdravého rozumu, která jako jediná má zrušení "letního času" v programu. Není lhostejná (po Vašem arogantní) k osudu trpících spoluobčanů, dětí školou povinných zvláště.

Chci se arogance vyvarovat, uveďte čím jsem si Vaši premisu zasloužil? Vás totiž řadím mezi slušné a kultivované diskutéry zde, i v jiných diskuzích...R^

0/−1
27.3.2016 18:48

L51a37d70i97s85l55a77v 62N73á16d30v62o26r87n70í33k 6904585317876

...pozdě ale přece....přes den jsem byl mimo stroj ...

...nadzvedla mne věta..."Pokud chcete celoročně mít o hodinu více, odstěhujte se směrem na Východ. "...protože nevím proč bych se měl někam stěhovat....a za druhé je to nesmysl...protože odstěhováním se vykonám jen to.... co se tady děje posunem času....jen se můj organismus asi tak během 2 - 3 dnů...adaptuje na jiné časové pásmo...a jedem dále močálem černým podél bílých skal...

...tímto....a návrhem na obecný smír..... bych asi tu to debatu ukončil...

+1/0
28.3.2016 1:58

P59e55t45r 81S48k47á84c64e27l 6134989109

Souhlasím, nikomu nic nevnucuji, jen upozorňuji na prověřená fakta.

A za doporučení stěhování se omlouvám, uvádím to jen lidem, kteří si sami nedokáži zorganizovat svůj volný aj. čas a jsou závislý na státu, který jim to přikáže.Prostě to vítají.Nejste sám, i jeden věhlasný psychiatr se v televizi upřímně přiznal, že v pohodlí čeká, až stát přikáže změnu času. Sám by se prý nedonutil! Jen si dovoluji upozornit, že ona adaptace organismu dvakrát ročně nahlodává zdraví a po letech nastřádaného poškozování nejdete k lékaři s "letním časem", ale s nespavostí, tromboembolickými nemocemi, s mozkovými příhodami. Nikomu nemoci nepřeji, nemoc je zlo. Ale podle MUDr. Šimůnkové tohle při nárazech na biologické hodiny dvakrát ročně hrozí. Paní doktorka jen upozorňuje na fakta, rozhodně nechce šířit poplašné zprávy.

Též se přikláním k ukončení debaty. Z diskuze nemám obavy, prozatím vždy jsem oponenty nakonec přesvědčil o pravdivosti naší cesty, našich zjištění. Zvláště když jsem upozornil na děti od školky povinné, zrovna zítra si každý stoupněte ke vchodu do MŠ a ptejte se jich, proč tak vřeští, vždyť si zvyknou...

„Bojímse čtenáře jediné knihy“ » Staří Římané.R^

0/0
28.3.2016 16:25

R65a42d21m46i13l22a 95H96u52r60s70k72á 9259833812

Už jsem se k letnímu času vyjadřovala v jiné diskusi, ale vzhledem k charakteru tohoto článku to udělám ještě jednou a trochu razantněji. Já i 99% mých kolegů a známých a, samozřejmě, rodinných příslušníků letní čas vítáme pro "delší" volně časové aktivity v odpoledních hodinách.

Vy také patříte k těm, kdo se ohánějí biorytmy, jak je změna času hrozně škodlivá a dokonce poškodí i budoucí generace. Z toho mi tudíž vyplývá:

- zrušit víkendy a svátky

- zrušit práci na směny a pohotovostní služby ve všech oborech, aby dotyční nešťastníci nebyli poškozeni opakovanými změnami doby pracovní činnosti

- zrušit prázdniny a dovolené, které také těžce zasahují do biorytmů jedince

... a určitě najdete ještě spoustu dalších činností, které spolu s letním časem zrušit, aby nezasáhly do biorytmů občanů a nepoškodily tak jejich zdraví.

+4/0
27.3.2016 10:18
Foto

Z94d65e43n37ě42k 84K24r65á95l 6913874593481

Pro mě za mě, ať se víkendy zruší. Já nepotřebuju označený a pojmenovaný den v kalendáři, abych si udělal den odpočinku.

0/−3
27.3.2016 11:13

P69e23t45r 70S17k29á96c82e76l 6344309779

99ti procentům lidí včetně dětí a mládeže z Vašeho okolí dejte na vědomí tento text:

http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/331959-po-zavedeni-letniho-casu-pribyva-o-ctvrtinu-vic-infarktu-zjistila-studie.html

Naše lékařka MUDr. Šimůnková se jasně vyjádřila k známému přísloví, které podle nejnovějších zjištění lékařů neplatí: Ranní ptáče dál a výš nedoskáče, protože si přivodí tromboembolické nemoci a mozkové příhody. Tohle tvrzení podporuje jiný lékař, odborník:

http://www.rozhlas.cz/default/default/rnp-player-2.php?id=2294233&drm=

(doc.MUDr.SmolíkPetr, CSc. - odborník na slovo vzatý).

Den má a bude vždy mít 24 hodin. Pokud zkrátíte čas spánku a odpočinku o hodinu, nastavíte cestu nemocím. A potom vám bude houby platné jako "delší" odpoledne. Strávíte je po ambulancích, lázních, apod. Je to každého volba, máte právo na tyto informace, ale taky odpovědnost, jak s nimi naložíte. Zdravého rozumu je nám třeba.R^

0/−2
27.3.2016 18:58

P50e76t25r 54S24k62á57c36e39l 6254109659

Místo mínusování se pane Šimku věnujte odpovědi. Stačí třeba k závěrům Vaší kolegyně MUDr.Šimůnkové.

Z diskuze nemám obavy, prozatím vždy jsem oponenty nakonec přesvědčil o pravdivosti naší cesty, našich zjištění. Zvláště když jsem upozornil na děti od školky povinné, zrovna zítra si každý stoupněte ke vchodu do MŠ a ptejte se jich, proč tak vřeští, vždyť si zvyknou. Opusťme rovinu diskuzí, v níž je jen "já", "já", "mně to nevadí" apod.

"Rozhodljsem se, že nebudu zarputile lpět na svých názorech, nýbrž jeopustím a přejdu k jiným, když mi někdo ukáže rozumné důvody,kterých bych se mohl chopit. Nemám totiž jiný cíl, než sepřiblížit pravdě" » Antony van Leeuwenhock.

0/0
28.3.2016 16:34

P66e21t29r 31A94g82u79l23á60r 4937508140554

Jste OSVČ a práci si můžete plánovat. Kdyby jste nenosil hodinky a vstával "se slepicema", také by jste v létě vstával dřív a v zimě později, že? Ale ve vašem případě je každá věcná debata zbytečná. Kdyby náhodou přestali měnit čas, našel by jste si něco jiného na co nadávat, že?

+4/−1
27.3.2016 8:48
Foto

Z16d61e78n16ě25k 15K97r15á82l 6833154713761

Pane Aguláre, já jsem velmi veselý člověk. Žiju humorem, kamarádi mě znají jako vtipálka, mám tendenci se pořád usmívat... V reálu žádný zapšklý morous.

Ale to není důvod, proč píšu svoje články. Jedna věc mě v životě štve, a to je rozplizlý socialistický stát. Chci lidi pobuřovat, štvát a polehoučku postrkovat k tomu, že spolu se mnou jeden den řeknou DOST. Máme tu trilion úplně debilních, škodlivých a nespravedlivých zákonů, a já na ně hodlám upozornit trilionem negativních článků. Až zruší změnu času, něco jiného si určitě najdu.

+1/−2
27.3.2016 14:11

B65o71h67u71m27í86r 64Š71i20m14e34k 3911670734564

Aha!

0/0
28.3.2016 14:22

P25e64t15r 25S89k40á91c64e60l 6154439739

Aha znamená, že je špatně pokud si mladý člověk vybírá cestu směřující k nápravě věcí lidských?

0/−1
28.3.2016 16:46
Foto

Z61d72e82n36ě24k 59K27r26á17l 6553874763621

Ještě dodám – i když myslím, že to vaše mínění o mně spíš zhorší – že zrovna mě už teď změna času tak netrápí. Když jsem chodil do školy, kam jsem dojížděl (vstával v šest ráno) a musel najednou vstávat „jakoby v 5“, tak mě to trápilo, teď jsem OSVČ a vadí mi jenom, že jsem přišel o hodinu času, kterou jsem mohl propracovat (šel jsem vstát ve dvě a vstal ne v deset, ale v jakoby v jedenáct). Jinak mě to tak netrápí :-)

Ale dokážu se povznést nad to, že já jsem v klídku, a chci upozornit na něco, co považuju za zbytečný problém.

+1/−1
27.3.2016 14:48

J48o83s95e57f 54B23a57l40o51u88n 4280786895801

Tak to šoupání časem mě taky štve....Rv

+2/−1
27.3.2016 8:16
Foto

V45l72a16d16i66m83í22r 13Š97ť36a76s20t42n49ý 1571486695753

napsal jste si do záhlaví, že jste libertarián a přitom zde diskutujícím mažete příspěvky...hm

+2/0
27.3.2016 7:10
Foto

Z38d61e50n56ě95k 16K16r90á84l 6433194823631

Hm, hm. Nejen to. Dokonce jsem libertarián, a kdyby na mě šel někdo s nožem, ustřelím mu hlavu. Nejsem příznivec absolutní svobody, kdy si každý VŮČI MNĚ dělá, co chce. Měl jsem možnost smazat nadávku, dlouho jsem chtěl funkčnost toho tlačítka vyzkoušet (co to udělá) a nemám nejmenší výčitky.

Libertarianismus nerovná se mouchy snězte si mě. Znamená to, že si každý může dělat, co chce, DOKUD tím neubližuje dalším (vraždy, krádeže...). Taky to znamená, že si ve svém domě, ve své firmě nebo ve své diskuzi dělám já, co chci já. Když tu se mnou někdo konstruktivně nesouhlasí, jsem rád za slušnou debatu. Když je někdo arogantní hovado, tak ho prostě ignoruju. Ale když nadávky přesáhnou určitou mez, tak může jít pisatel do prdele :-)

+1/−2
27.3.2016 11:18

P57e33t77r 80S52k10á48c31e92l 6504459859

Pane autore, nenechte cloumat hněv vaším majestátem. Nestojí Vám to za to....R^

+2/0
27.3.2016 17:27

P68e80t43r 80S17k82á12c29e51l 6494379409

Stát mění čas a jen náš stát? Celá EU šílí, 503 milionů občanů z 28. států Evropy musí poslechnout Směrnici:

SměrniceEvropského parlamentu a Rady 2000/84/ES ze dne 19. ledna 2001 oúpravě letního času:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2007:0739:FIN:CS:HTML

Doporučuji přečíst a zdravým rozumem hodnotit...R^

+1/−1
27.3.2016 0:31

P88e76t10r 98S74k97á78c92e24l 6724299859

Smazaný příspěvek - on pan Pecka taky dostával hanlivé dopisy, bylo jich několik. Ale stovky dopisů doručených na prostou adresu "Pekař Pecka, Chrudim" jsou důkazem, jak určitá vrstva populace trpí. Podepsali se v dopisech celé rodiny a přátelé pisatelů! Nikomu z vedení státu tohle nevadí, ani ministru zdravotnictví. Měli by je přejmenovat na ministerstvo zdraví, potom by třeba nehájilo zájmy farmacprůmyslu.

+3/−1
27.3.2016 0:57
Foto

Z63d67e14n47ě30k 54K45r21á15l 6703374353721

Mě to nijak netrápí, my pravičáci se nenecháme vyvést z míry nějakými pseudoútoky v online diskuzích :-D Ale doufal jsem, že když mu to smáznu, že ho to vytočí doběla. (A chtěl jsem zkusit, jestli to tlačítko funguje. A funguje.)

+2/−1
27.3.2016 1:08

J19o77s60e17f 63B22a17l95o47u91n 4750106485551

My pravičáci...okamžitě mě naskočilo : My pionýři a svazáci s váma zatočíme;-D;-D!!

+1/0
27.3.2016 8:18

P93e71t51r 70S95k60á56c26e48l 6784639979

Tak pan autor určitě nepůjde na nikoho s puškou. Ale zde vidíte, jakou moc má správně cílené slovo.

Ale k tématu článku. Málokdo si uvědomuje, že jde především o zdraví lidí, naší nové generace především. Zvykání si dvakrát ročně přináší nárazy a trpělivě tak nahlodává schopnost bránit se nemocem. A tak pro vítače "delšího odpoledne" platí:

„Zdraví mají sami ve své moci. Svou nezřízeností pracujíproti němu a svými žádostmi se stávají svého zdraví zrádci.“» Démokritos z Abdér, řecký filosof a encyklopedista.

0/−1
27.3.2016 19:07

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

T95o14m26á34š 28T48a73t36í64č30e28k 5850592590228

Držím palce - a přeju hodně mladé energie, protože petice by imho musela být celoevropská, aby měla šanci na účinek.

+3/−2
26.3.2016 23:49

P89e26t75r 37S47k80á98c50e49l 6624989419

Ona petice bude celoevropská, podle podmínek EU. Pan Šilar a lidé kolem něho jsou zárukou, že petice podaná do Bruselu bude mít všechny náležitosti. Ale jak uvádím jinde, jakou máte záruku, že neskončí v koši? Totiž petice nemá závazný účinek pro příslušnou komisi EU, víte? Takže jejím kladem bude fakt, že jednomu milionu z 503 milionů občanů z 28. států EU vadí nesmysl.Nesmysl, který např. v roce 2011 Ruská Federace zrušila a všichni jsou spokojeni, nic se neděje. Na tom je to kouzelné - úředníci na ministerstvech místo na devět hodin začnou po zrušení SELČ chodit na osm a je to to samé, víte? Slunce jim bude svítit stejně jako předtím. Jak prosté, zdravého rozumu je jen třeba...R^

+2/−1
27.3.2016 0:09

B74o25h92u38m80í52r 65Š25i12m79e22k 3721370364224

Chlapče, přece nejsi takový ciperlich, že by Ti vadil posun o jednu hodinu. Co když bys musel při přeletu letadlem ztratit několik hodin najednou. To bys nezvládnul?

JÁ JSEM OSOBNĚ VDĚČNÝ ZA LETNÍ ČAS. Udělám mnohem více práce! A tak snad neposunutý čas může vyhovovat jen flákačům a jinak neschopným lidem. Já jsem rád, že mám jednu hodinu za světla navíc!

:-)

+4/−2
26.3.2016 23:17
Foto

Z89d73e53n64ě21k 45K48r66á10l 6723504263261

Nic vám nebrání si nařídit budíka. Ale pošťák sedne ráno do dodávky po pěti hodinách spánku místo šesti, a to je rozdíl.

+2/−3
26.3.2016 23:32

J96o63h76a71n29a 16P97e21k71a91ř46o43v93á 3446192196131

Pošťák zítra ráno vstávat nebude. Holt si v pondělí večer zaleze o něco dřív do peřin, když bude dřív vstávat, a za pár dní se to srovná.

Vaše problémy a Rothschildovy peníze bych fakt chtěla mít. Já ho naopak vítám, protože díky tomu se víc využijí dlouhé letní dny. A s argumenty, že si můžu o hodinu přivstat, na mne nechoďte, nežiji na samotě u lesa.

+3/−3
26.3.2016 23:44

P12e98t20r 68S18k75á94c97e86l 6954369579

"...za pár dní se to srovná". Představte si, že řidič MHD se nepřinutí jít spát za svitu Slunce o hodinu dříve. Zasedne za volant vozu a Vy se v něm budete přepravovat. S neodpočatým řidičem. Vám tohle nevadí?

Ať Vám Váš lékař vysvětlí, že právě to srovnávání dvakrát ročně (od roku 1979 každoročně) je stres. Náraz pro biologické hodiny v každém z nás. Někdo to snáší líp, někdo hůř. A právě 40 % trpících takovým počínáním si po zrušení nesmyslu uleví, bude se jim žít zdravěji. To nechcete?

Nejste na samotě u lesa, dobře. Takže žijete v otrokářské společnosti? Nemůžete si upravit pracovní dobu, změnit zaměstnavatele? Znám lidi, kteří rádi jdou do práce na 3.00 hod., protože v 11.00 hod. odchází domů. V oné partě lidí za 10 let se již dvakrát obměnil personál z důvodu nemocí. Je to jen a jen každého volba, zda chce peníze, podlomí si zdraví a potom peníze použije na uzdravení. Absurdistán ne nepodobný časovému vyletnění. Když se dva perou, třetí se směje. My se zde přeme o hlouposti zavedené nadšenci ve Francii (rok 1976), aby potom v té samé Francii zřídili komisi pro zkoumání škodlivosti takového posunu hodin. Ten třetí, co se směje, je farmacprůmysl. Víte, jak stoupá prodej patáků na zklidnění, na "zdravý" spánek? Před 150 lety le-kárny (tak je označuje Jaroslav Dušek, herec) razily heslo: "U nás si koupíte zdraví"! Jak je vidět, i dnes takové heslo mohou na některé občany použít a bude efektivní, posuzováno podle jejich zisků z prodeje.

Něco pro doplnění informací o škodlivosti:

http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/331959-po-zavedeni-letniho-casu-pribyva-o-ctvrtinu-vic-infarktu-zjistila-studie.html

+4/−1
27.3.2016 0:23

B91o64h40u35m48í27r 48Š13i50m53e30k 3371110284814

Stres je samozřejmě zátěž pro nás, jistě. Ale stres je i pro naše tělo potřebný. Právě ten stres je faktorem evoluce. Proč podstupujeme stres saunování? Abychom byli zdravější! Proč podstupujeme stres hladovění? Abychom byli akceschopnější! Proč podstupujeme stres fysické zátěže? Abychom byli déle na světě! Stres je motor změny u člověka. Bez stresu by člověk shnil!

0/0
28.3.2016 14:40

P17e31t26r 10S38k56á95c69e50l 6164579889

stres, stress >> zátěž, nápor, napětí, tlak; funkční stav, ke kterému dochází při vystaveníorganizmu mimořádným podmínkám, psychosomatická reakce na stresor(stresový podnět)

Takže mimořádné podmínky musí nastat, víte? Vámi popsané činnosti jsou u člověka žijícího v souladu s přírodou obvyklé, nejde o nic mimořádného. Asi Vám vychovatelé zamlčeli, že naši předkové měli stres jednou za rok. To aby jim nezmokla sláma o žních.

Podle Vás je pohyb stresem?Bez pohybu by člověk zakrněl, v tom se shodneme. Ale pohyb právě odbourává stres, že?

Jen při prvních lekcích saunování a/nebo ranního sprchování studenou vodou je možné pocítit stres, když to děláme špatně. Ale jakmile si tělo zvykne, těší se na ledovou sprchu. Nevěřte mně to, ověřte si to. Při hladovění 24 hodin při úplňku Měsíce vůbec nepociťuji stres, spíše naopak. Těším se, jak si bude tělo zvykat na obvyklou stravu.Nevěřte mi to, ověřte si to.

Takže je to jinak - stres, podle shora uvedené definice, v této "moderní" době je příčinou různých neduhů, nemocí. Mno a přešupačení času je mimořádnou událostí, minimálně pro 40 % populace. V jejím jménu Vás žádám o přehodnocení názoru, který nemáte podložený žádnou vědeckou studií. Jen vlastními zkušenostmi a ty Vám nikdo nevyvrací. Patříte k 60 % populace, ke "skřivanům". Díky Vám za slušnou diskuzi.R^

0/0
28.3.2016 17:04

P86e80t73r 41S20k71á62c78e36l 6164189559

Již koncem min. století v Kanadě na Kolumbijské universitě statisticky zjistili, že po přetočení hodin v prvním týdnu se zvedne počet dopravních nehod o 14 %. A nejde jen o pošťáky, jde též o piloty letadel, strojvedoucí vlaků, taxíkáře, řidiče v MHD, atp., víte?

Pro pana Šimka - díky za názor. Ale, jaksi Vám a dalším uniklo, že již od roku 1990 si každý občan může vstávat a ulehat kdy a jak chce, že? Takže pokud jen Vy chcete udělat "mnohem víc" práce, vstávejte si třeba ve tři hodiny ráno, nikdo a nic Vám nebrání. Možná tohle nevíte - podle MUDr. Šimůnkové neplatí přísloví " ranní ptáče, dál doskáče". Ale přivodí si tromboembolické nemoci, mozkové příhody a další. Je to jen a jen Vaše volba, na úkor spánku, tedy na úkor odpočinku pracovat.Tak proč musí kvůli Vaší zálibě, ano musí denně děti (i ve Vašem rodinném okolí) a mládež školou povinní od března do října (vyjma prázdnin) vstávat o hodinu dříve, mít zkrácený spánek?? Dříve vám děti spát nepůjdou, zvláště od konce května, kdy Slunce mrška ještě kolem 20.00 hod. silně svítí. Nevěřte mi to, ověřte si to. No a v prázdniny děti na táborech též jsou škodní. Večerka je v osm hodin a Slunce ještě svítí, bere se jim hodina času na zdravém vzduchu. Paradoxně.

Pan pekař Pecka a další, kteří na škodlivost přešupačení času poukazovali a poukazují, nejsou flákači. Když šel návrh SELČ v roce 1978 do vlády ČSSR (podklady mám ze St. archívu), tak odborníci s.Štrougalovi konstatovali, že úspory nebudou, ale lidi budou více pracovat na akcích "Z" (brigády na zvelebení obce, pro nepamětníky), stavět chaty. Prostě ve volném čase se udřou. A to je cíl socialismu, tohle chcete i nyní, v nynějším pseudokapitalismu?

+4/−3
27.3.2016 0:01

P27e69t16r 62S58k78á81c67e88l 6934879769

Dovětek:

Jedná se přeci především o zdraví, o zdraví mladé generace. Jistě se shodneme, že zdravotní odolnost populace šla dolů, nejen kvůli zrušení povinné vojenské služby. Jsem proti válkám, nechci vyzbrojenou armádu, jak ji měli naši předkové před rokem 1938, stejně nebyla nic platná. Kvůli zradě našich tzv. "spojenců", ale to je na jiné téma.

Zdravý rozum nakonec získá převahu. Jediná Strana zdravého rozumu pana Petra Hanniga má v programu zrušení přetáčení hodin vpřed a vzad. Nikdo totiž neví, proč se tak děje, úspory nejsou. Jen stresy, nárazy na biologické hodiny v každém živém tvoru. Pacient potom nejde k lékaři s "letním časem", ale s nespavostí, jejíž příčinou je právě on - "letní čas".

Viz:

ProfesorkaMartha Merrowová z institutu psychologie lékařské fakultyuniverzity v Mnichově

Zdroj:http://relax.lidovky.cz/rozdil-mezi-vnitrnimi-hodinami-a-konvenci-muze-skodit-zdravi-pup-/zdravi.aspx?c=A150329_210420_ln-zdravi_sho

+4/−3
27.3.2016 0:04

P70e94t96r 10S95k94á88c29e90l 6374609319

Pane Kříži, mínusy nic v diskuzi neřeší. Uveďte argumenty podle tohoto moudra (psal jsem již níže uvedené, ale nezobrazilo se):

"Rozhodljsem se, že nebudu zarputile lpět na svých názorech, nýbrž jeopustím a přejdu k jiným, když mi někdo ukáže rozumné důvody,kterých bych se mohl chopit. Nemám totiž jiný cíl, než sepřiblížit pravdě" » Antony van Leeuwenhock.

+1/−1
27.3.2016 0:50

B76o22h20u65m47í48r 55Š11i23m70e82k 3671490434214

Za úsilí přibližovat se Pravdě můžete být jen ctěn.

Pokud nejsem důchodce, nemohu si vstávat, kdy chci! Musím vstávat, kdy chce můj zaměstnavatel.

A hle, Vaše argumentace s Lubomírem Štrougalem a moje vnímání světa jsou vlastně shodné. Nevěděl jsem, že Štrougal kalkuloval s tou hodinou navíc pro akce Z, ale právě ta hodina navíc za slunečního světla se mi hodí pro moje koníčky. A jistě nejsem sám. A nakonec ve skutečnosti těm z nás pozitivně laděným tato změna žádné strádání nepřináší, protože se s ní snadno srováváme.

0/0
28.3.2016 15:29

P71e33t88r 98S92k91á95c70e24l 6734619829

Se zaměstnavatelem lze se na pracovní době dohodnout, že? Dokonce když jsem se nedohodl, změnil jsem zaměstnavatele, za život celkem pětkrát. Po roce 1990 je to ještě snažší. No a až se "letní čas" zruší, i Vy budete spokojen dál. Místo na 9.00 hod. půjdete do zaměstnáni v 8.00 hod., Slunce bude nad Vámi stát shodně, tedy jako od roku 1979 trvale.

Hodinu slunečního světla již tehdy jsme mohli každý mít i bez s.Štrougala a jeho vládního nařízení. Člověk musí jen umřít. Takže proč by měli děti a mládež školou povinní trpět půl roku jen proto, že si nedokáže určitá vrstva populace, které nevadí kratší spánek, rozdělit čas pracovní a dobu volna?

Druhá otázka - jaký máte názor na otázku v článku shora uvedeném?

Zdroj:http://relax.lidovky.cz/rozdil-mezi-vnitrnimi-hodinami-a-konvenci-muze-skodit-zdravi-pup-/zdravi.aspx?c=A150329_210420_ln-zdravi_sho

Jaký je Váš názor na kratší spánek ve světle tohoto faktu(?):

http://www.rozhlas.cz/default/default/rnp-player-2.php?id=2294233&drm=

(doc.MUDr.SmolíkPetr, CSc. - odborník na slovo vzatý).

0/0
28.3.2016 17:23

B41o26h87u63m88í18r 83Š85i45m68e25k 3291500474864

Děkuji za studijní materiál, ale fakt nebudu mít čas ho studovat.

Pokud se mne týká, vždy jsem měl tendenci preferovat začátek školy a práce v 9 hodin, jako je tomu v Anglii. Ale to už svoje koníčky nemůžeme dělat za slunečního svitu.

Se začátkem práce to není tak jednoduché, jak to vidíte sám. Ve většině zaměstnání si jej určit nemůžeme, i když si jej jako podnikatelé určujeme sami. Musíme dbát na dopravní obslužnost.

0/0
28.3.2016 20:47

P62e98t22r 38S59k62á82c26e94l 6114389679

Pokud si nenajdete čas projít fakta, o čem zde máme diskutovat? Takže pro Vás a další nepoučitelné platí:

"Kdonedbá být vyučován, toho budeš marně vyučovati, dokud u nějneprobudíš vřelý zájem o učení"

>J.A.Komenský.

a/nebo ještě hůře:

“Pokoušetse učit toho, kdo má o svém rozumu vysoké mínění, je pouzeztráta času“. » Démokritos z Abdér.

Škoda času a energie, kterou jsem Vám věnoval...R^

0/0
7.4.2016 23:16

B38o79h51u94m91í84r 64Š23i83m34e17k 3931580654564

Také jsem jezdil u vlakových pošt

0/0
27.3.2016 15:50



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.