Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KJ

K86a28r19e66l 89J87a91n49í63k

26. 3. 2016 14:38

v ČR se dá rozumně podnikat v malém, dokud jste osvč, nemáte zaměstnance a neplatíte DPH, náklady uplatňujete paušálem. Kdo se do toho vejde, má minimum administrativy.

Vzít si prvního zaměstnance je obvykle sebevražda, zvýšit obrat do pásma DPH taktéž.

10 0
možnosti
Foto

neplácejte, jsem dobrovolný plátce DPH a není to nic jiného, než 4 přiznání za rok vyplněné v účetní programu

1 2
možnosti
PM

A to jste zjistil až dnes? My podnikatelé z toho máme mrákoty už přes dvacet let....

6 0
možnosti
MS

Proč by to neměl zjistit až teď ? 8-o Všechno je jednou poprvé. :-)

2 0
možnosti
PO

P78a82v22e16l 73O79t64a

25. 3. 2016 11:30

:-):-):-):-) přesně tak, proto jenom co stačím sám. zapomněl jste na oser se zaměstnanci . z kamaráda se vyklube flink, chce dělat málo za hodně, chce více volna a nebo ocas co má na sobě 10 exekucí těm se počítá super výplata plus bubu exekutorů ať to pošlete správně.

10 0
možnosti
Foto

Asi čtete špatné zdroje. Sám mám malou firmu, ne jako OSVĆ ale s.r.o, ale v principu to není podstatné. Kromě sebe a manželky mám jednoho stálého zaměstnance a občas zadám něco na dohodu. A není to takový horor jak popisujete. Registrace k platbě daně ze závislé činnosti nebo vybírané srážkou se dá vyřídit na FÚ na počkání, zabere to pár minut a dost možná se to už dnes dá udělat přes datovou schránku. Veškeré mzdy a s tím související daňová přiznání a výkazy dělám v počítači a účetní program veškeré výstupy na kliknutí myši odesílá přes datovou schránku na FÚ v elektronické podobě, to zabere taky jen pár minut měsíčně. To jsou mnohem zbytečnější byrokratické překážky a finanční náklady, jako třeba výkazy o produkci obalů, recyklační poplatky ze všeho možného a jiné nesmysly, které vy naštěstí ve svém oboru řešit nemusíte.

2 0
možnosti
MJ

nahodilá činnost do 30tis se nezdaňuje, takže kamarádka může "nahodile" pomoci, dostane zaplaceno a stát nedostane ani korunu

2 0
možnosti
Foto

Do 30k ROČNĚ ale.

0 0
možnosti
JN

Článek dokazuje, že v tom plavete, je potřeba se to naučit. Stejně jako všechno ostatní, co už umíte. Dílu zdar.

7 1
možnosti
PK

P37a41v77e28l 75K33a35r74a55s

24. 3. 2016 19:24

Nějak ten přspěvek nedokážu zařadit do aktuálního ekonomického rámce. Nadhodnota přece vzniká, když se přidělí dotace.?8-o

3 1
možnosti
MJ

Ještě bych mu připomenul, aby nezapomněl nechat podepsat a odevzdat v dubnu na sociálce Evidenční list důchodového zabezpečení.

2 0
možnosti
Foto

Jsem bohužel zaujatá, neb jsem účetní - a z pozice "já vím" je to daleko snazší... ne tak, jak článek předkládá - kdyby chtěl autor poradit, v rámci mé laskavosti mu poskytnu radu zdarma ;-) ...

2 0
možnosti

A mohu se zeptat, proč je to tak nesmyslně složité, že podnikatelé vůbec nějaké účetní potřebují? Proč stát vymýšlí pravidla, která nezvládne podnikatel sám, ale potřebuje na to další lidi? To se mu na to radši vykvajznu a založím si firmu v daňovém ráji.

4 0
možnosti
MP

Kdybyste vyplatil kocene 15 000,- Kč za odvedenou praci a dostal za ni 50 000,- Kč. 15/50 je 30 %. Takze kdybyste dal do nakladu jen 30 % z vynosu, tak je to malo, když stat Vam umoznuje vykazovat pausalni vydaj ve vysi 60 % vynosu. Takze kdybyste uplatnoval u danoveho priznani pausalni vydaj, klidne můžete paltit na ruku za praci 15 000,- Kč a bez papirovani.

Stát zamestnavani na cerno opravdu nekdy podporuje :-P

0 0
možnosti
ON

jestli si dobře pamatuji - když máte zaměstnance, tak nesmí být daňový paušál ... alespoň to takto platilo před nějakým časem ....

3 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5702x
Parazitující živnostník, školitel češtiny, korektor a redaktor, libertarián, euroskeptik, pravičák, E(I)NTJ a fanoušek hudby, češtiny, cizích jazyků, technologií, her a seriálů.

Narodil jsem se v roce 1991 v jižních Čechách, dlouho bydlel kousek od Berouna, nyní se pohybuji v Praze. Živí mě převážně čeština, jsem korektor, editor, redaktor, školím jazyk ve firmách i státní správě. Od roku 2011 jsem dělal pro různá online média, téměř tři roky (od roku 2013) jsem psal jako externista do technologické rubriky iHNed.cz, velmi výjimečně i do tištěných médií. Po získání titulu (v roce 2015) jsem z přivýdělků a dohod udělal živnost – jsem OSVČ, tedy parazit, mám svůj tým lidí a nabízím kompletní služby ohledně textů, od tvorby přes korekce po překlad. Mezi mé klienty patří například jeden velký výrobce elektroniky. Školím češtinu, etiketu a „komunikaci“.

Vystudoval jsem mezinárodní obchod na FMV VŠE a amerikanistiku na FSV UK, na půl roku jsem si odskočil studovat terorismus, národní bezpečnost a trestní systém do Spojených států. Předtím jsem měl to potěšení studovat trubku (a jako vedlejší obor klavír) na pražském Gymnáziu Jana Nerudy s rozšířenou výukou hudby. Od září 2016 jsem nastoupil jako student Ph.D. zpět na FSV (momentálně přerušeno).

Mám úžasnou ženu a neméně úžasnou roční dceru – jsou pro mě vším.

Politicky jsem libertarián/minarchista: Příznivec malého státu s malými pravomocemi, který chrání před násilím a krádežemi a vynucuje nutné minimální zákony. Jen pak může společnost fungovat, aniž by nějaká skupina utlačovala nebo vykořisťovala jinou, a země může ekonomicky prosperovat.

Děkuji za návštěvu mého blogu, snad vás moje texty zaujmou.