Diskuse

Ústava není jen cár papíru? Dokažte to

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vy jste výjimka, co potvrzuje pravidlo, tedy, ehm, skutečnost, že dnešní mladí jsou povrchní. Vy to "tam" máte pěkně srovnané. Velká karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji :-) Jsem trochu větší optimista, znám spousta svobodně smýšlejících mladých, ale je fakt, že žiju dost v bublině :-)

0 0
možnosti
Foto

Výtečně, pane kolego, výtečně! R^

5 0
možnosti
RS

Autor nerealizuje, ze zijeme v postdemokraticke dobe. V teto dobe je bezpravi zakonem.

2 0
možnosti
Foto

Já za to trochu viním tu demokracii; bude o tom můj další (budoucí) příspěvek :-)

1 0
možnosti
JP
JH

Kokám, že přibyl další genius!!8-o!! Tušíte alespoň, jaký je rozdíl mezi civilním a státním právem?;-O

0 10
možnosti
Foto

Sím, sím, ano :-) Jedno je nepoužívaný termín a druhé neexistuje :-)

11 0
možnosti
ZH

Dal jsem karmu, ale u těch skládek to vidím trochu jinak. Můj dům, můj hrad. Můj pozemek, moje odpovědnost. Všichni víme, proč se tato část zákona mění. Já bych uvítal, kdyby v tom zákoně byl hned uveden trest pro toho, kdo tam ten bordel dal. Klidně milion pro začátek, a nějakej rok basy.

0 0
možnosti
Foto

Já to beru, taky se mi nelíbí bordel. ALE já nehodlám být ten, kdo dokazuje, že nejsem viník. Koupím si louku u Berouna, odjedu na měsíc pracovně do zahraničí, někdo mi tam naveze starý pneumatiky a JÁ budu platit?

6 0
možnosti
Foto

Princip presumpce neviny platí pouze ve vztahu k trestnímu zákoníku a k trestnímu řízení a soudu.

0 0
možnosti
ZS

A ve všem ostatním jsou občané automaticky vinni.

3 0
možnosti