Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pane soudce, já nejsem pedofil. Já jsem Mohamed

To jsou pořád konspirace, že Evropa se žene k záhubě, ustupuje barbarství, že přicházíme o práva a svobody… A ejhle, že by to nebyly jen bludy?
Takzvaný soud pro lidská práva ve Štrasburku.

Wikipedia by si měla opravit definici pedofilie a pedofila – je nekompletní: „Pedofilie je v odborném pojetí trvalá nebo dlouhodobá náklonnost či reaktivita s erotickým rozměrem převážně nebo výlučně vůči nedospělým osobám, chlapcům nebo dívkám. Jako pedofil bývá označován člověk, u něhož je taková náklonnost rozeznána.“

Jak ví každý rozumný civilizovaný Evropan, který sleduje rozhodnutí tzv. Evropského soudu pro lidská práva ve Štrasburku, výše uvedené definici nově chybí zásadní dovětek: „Pokud tento člověk není prorok Mohamed.“

Ne, to není nějaká moje ultrapravičácká -fobní a -istická konspirace, to vycházím přímo ze skutečného dění a z oficiálního článku tady na iDNES.cz: Označila Mohameda za pedofila, soud dal nakonec za pravdu věřícím.

Článek je krátký, doporučuji k přečtení, ale zkrátím prvních několik odstavců zde:

Žena s iniciálami E. S. […] označila Mohamedův sňatek s šestiletou dívkou Ajšou za pedofilii. Manželství bylo podle historických pramenů naplněno, když bylo dívce devět let a Mohamedovi kolem padesáti. […] „Jak byste to chtěli nazvat, pokud ne pedofilie?,“ ptala se posluchačů. Na základě udání byla žena několikrát vyslýchána policií, nakonec se její případ dostal až k rakouskému soudu. Ten později rozhodl, že se dopustila znevažování náboženství a uložil ji pokutu ve výši 480 eur (12,5 tisíce korun). Také ostatní rakouské soudy rozhodnutí podpořily. Žena [se proto s odvoláním] obrátila na evropský tribunál. Evropský soud pro lidská práva dal nicméně za pravdu rakouským soudům, které podle něj rozhodly správně. ‚Pečlivě porovnaly ženino právo na svobodu slova s právem věřících, kteří mají nárok na ochranu svého náboženského vyznání,‘ uvedl soud s odůvodněním, že rozhodnutí podpořilo zachování náboženského míru v Rakousku. (Kráceno. Zdroj: iDNES.cz)

V korektní společnosti na pravdě nezáleží

Člověk by řekl, že je to jasné. Když jsem při smyslech (o tom si u Mohameda nedovolím pochybovat; ještě by mě někdo mírumilovně polil kyselinou), když vím, že druhé osobě je devět let a vypadá na to („devítky“ většinou vypadají jako děti, ale co já vím), a přesto se vzruším a s onou osobou se vyspím, jsem pedofil.

Ale člověk by řekl špatně. Není tomu tak. Záleží na tom, jestli jste, nebo nejste Mohamed.

Bývaly doby, kdy svoboda slova opravdu existovala. V tu dobu mě neodsoudil soud, ale společnost, když jsem řekl nějakou třeba zjevně rasistickou hloupost, například že „všichni černoši kradou“. Kdyby mi to někdo vážně řekl, zaklepu si na čelo a budu si o tom člověku myslet svoje.

Pak se to už trochu zvrtlo a za podobné absurdní řeči se začalo trestat. Pořád šlo ale o podobně nepravdivé tvrzení – jak víme, někteří černoši kradou, někteří nekradou, takže ta výše zmíněná věta prostě nebyla pravda. Nemyslím, že by se to mělo pokutovat, ale pro účely tohoto článku „budiž“, jde o nepravdu.

Ale teď jsme se přesunuli do doby, kdy politická korektnost zvítězila nejen nad statistikami a studiemi, ale i nad prostými slovníkovými definicemi. Jednoduchá a známá pravda, tedy že když sexuju s dětmi, jsem pedofil, přestala platit, pokud se tohoto opovrženíhodného činu dopustil představitel protežovaného náboženství.

Je to výsledek práce moderní neomarxistické levice, která relativizuje úplně všechno. Jiný kraj, jiný mrav, jiná doba, jiná situace… „Není univerzální pravda a morálka, záleží na kontextu a době a kultuře atd.“ „Musíme ctít cizí kulturní zvyklosti.“ „Všichni jsme si rovni.“

Ne, vážení a milí. Některé kultury jsou lepší než jiné. Někteří lidé jsou lepší než jiní. Některé kulturní zvyky jsou dobré, některé opovrženíhodné.

A píchat devítileté holčičky je špatné. (Pokud nejste Mohamed.)

Tady, tam, dnes i kdysi. (Pokud nejste Mohamed.)

Ale pokud by mě někdo chtěl udat, tak samozřejmě svatosvatě uznávám, že ten Franta Vopajšlík odvedle, co se vyspal s devítiletou holčičkou, sice je hnusný pedofil a ať ho zavřou, až zbělá… Ale Mohamed pedofil nebyl.

Upravuji si definici, slavný soude.

 

PS: Můj hospodský „vtip“, které je vysoce nevkusný a nikdo se mu nesměje, náhle dostává nový rozměr. To když se mě vrchní ptá, jestli chci desítku nebo dvanáctku, a já řeknu, že ne, děkuji, že nejsem [autocenzurovaný druh věřícího] a že poprosím o dvě deci bílýho vína. Za chvíli to možná nebude nepovedený vtip, ale reálné upřesnění volby. I když desítka je už zjevně na některé nepedofily moc stará.

Autor: Zdeněk Král | čtvrtek 1.11.2018 9:43 | karma článku: 43,93 | přečteno: 3407x
  • Další články autora

Zdeněk Král

Símvás, za těch 300 Kč od státu si mám koupit bochník chleba, nebo šest vajec?

„Tak nám odpustili korunu pade! Juchů! Škoda že to nejde z marže těch nenažranců z pump...“ Ne, nebojte, fakt to nemyslím vážně...

19.5.2022 v 15:00 | Karma: 25,95 | Přečteno: 919x | Diskuse| Politika

Zdeněk Král

Prezident Zeman, slušní lepšolidé a zlí „-fobové a -isti“

V souvislosti s hospitalizací prezidenta Zemana a radikalizací společnosti se člověk musí ptát, kdo se chová opravdu „zle“ a o kom se to jen říká. A mimochodem, jsem sice extremista a vlastenec (fuj, že jo), ale mám rád kebab.

23.10.2021 v 11:25 | Karma: 45,57 | Přečteno: 7512x | Diskuse| Politika

Zdeněk Král

Divím se, že defenestraci ještě nezajistili hospodští

V této zemi bych fakt restauratéra dělat nemohl. Jedna regulace střídá druhou, jedno nesmyslné a invazivní a nespravedlivé nařízení hnedle neguje (nebo nedejbože stupňuje) další. Do takového byznysu aby se člověk bál jít...

21.10.2021 v 8:48 | Karma: 44,28 | Přečteno: 7146x | Diskuse| Politika

Zdeněk Král

Proč jsou pravicoví konzervativci šťastní, zatímco levice pláče?

Současná levice těží z ukřivděnosti, přecitlivělosti, závisti a dalších negativních pocitů a vlastností. Chcete být šťastní? Zkuste se na svět podívat jako „konzervativní pravičák“.

6.10.2021 v 8:09 | Karma: 31,79 | Přečteno: 790x | Diskuse| Politika

Zdeněk Král

Český lev 2021 mi pěkně zvednul tlak. Ne kvůli filmům

Vysvětlí mi prosím někdo, jak to s tím tvrdým lockdownem a všemi zákazy funguje? Když teda fotbalisty vesnického týmu otestuju a bude jich nějaký omezený počet, tak si můžou v půl jedenácté večer venku dát zápas? Bez roušek?

7.3.2021 v 12:30 | Karma: 48,21 | Přečteno: 23861x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Prodej byt 1+1, B, 37m2, Písek
Prodej byt 1+1, B, 37m2, Písek

Dr. M. Horákové, Písek - Budějovické Předměstí
3 100 000 Kč

  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5702x
Parazitující živnostník, školitel češtiny, korektor a redaktor, libertarián, euroskeptik, pravičák, E(I)NTJ a fanoušek hudby, češtiny, cizích jazyků, technologií, her a seriálů.

Narodil jsem se v roce 1991 v jižních Čechách, dlouho bydlel kousek od Berouna, nyní se pohybuji v Praze. Živí mě převážně čeština, jsem korektor, editor, redaktor, školím jazyk ve firmách i státní správě. Od roku 2011 jsem dělal pro různá online média, téměř tři roky (od roku 2013) jsem psal jako externista do technologické rubriky iHNed.cz, velmi výjimečně i do tištěných médií. Po získání titulu (v roce 2015) jsem z přivýdělků a dohod udělal živnost – jsem OSVČ, tedy parazit, mám svůj tým lidí a nabízím kompletní služby ohledně textů, od tvorby přes korekce po překlad. Mezi mé klienty patří například jeden velký výrobce elektroniky. Školím češtinu, etiketu a „komunikaci“.

Vystudoval jsem mezinárodní obchod na FMV VŠE a amerikanistiku na FSV UK, na půl roku jsem si odskočil studovat terorismus, národní bezpečnost a trestní systém do Spojených států. Předtím jsem měl to potěšení studovat trubku (a jako vedlejší obor klavír) na pražském Gymnáziu Jana Nerudy s rozšířenou výukou hudby. Od září 2016 jsem nastoupil jako student Ph.D. zpět na FSV (momentálně přerušeno).

Mám úžasnou ženu a neméně úžasnou roční dceru – jsou pro mě vším.

Politicky jsem libertarián/minarchista: Příznivec malého státu s malými pravomocemi, který chrání před násilím a krádežemi a vynucuje nutné minimální zákony. Jen pak může společnost fungovat, aniž by nějaká skupina utlačovala nebo vykořisťovala jinou, a země může ekonomicky prosperovat.

Děkuji za návštěvu mého blogu, snad vás moje texty zaujmou.