Zdeněk Král

Oslavme svátky nenávistí k České poště

14. 04. 2017 11:45:11
Až budu Milovaný Prezident, bude zrušení zatracené České pošty třetí věcí, kterou udělám. Pokud ještě bude existovat.

Víte, co mi fakt pije krev? Nekvalitní placená služba. Normálně mám to zadostiučinění, že trh se o něco podobného postará a poskytovatel zbankrotuje. Ale pak máme státní nekvalitní placené služby – placené jak mnou při objednání, tak námi všemi při dotování –, a tam bankrot nehrozí. Takže mi tlak stoupá dvojnásobně rychle a dvakrát tak vysoko.

Oukej, pošťáci zaslouží lítost...

Hele, znám dost pošťáků. Mají náročnou práci, OTŘESNÉ podmínky, malé peníze a vůbec; spíš je lituji, než abych se zlobil.

Nezlobím se, když mi pošťačka nabídne stírací los, protože musí. Je to neuvěřitelné, že stát, který velkohubě bojuje proti hazardu, nutí ve státním podniku prodeje losů a pojištění a kdovíčeho. Může si tohle dovolit soukromý zaměstnavatel? A ty pokuty, ty stržené mzdy, když to pošťáci a pošťačky neprodají v dostatečném množství... Šikana zaměstnanců jak z učebnice!

Nezlobím se, když chudák pošťačka nestíhá, protože je tam sama, tak čekám ve frontě. Respektive... Zlobím se, zuřím! Jednou jsem dokonce (poprvé a zatím naposled v životě) udělal „scénu“, kdy jsem po 15 minutách, kdy jsem se v 10metrové frontě posunul o 40 cm, roztrhal podací lístek, hodil papírky do vzduchu, zavrčel na lidi okolo „Hodně štěstí“ a oddupal pryč... ALE nikdy bych neřval na tu pošťačku za přepážkou, její chyba to není.

Jsou to fakt chudáci. I to sčítání lidí na ně hodili; pamatuju si, jak jsem se vracel domů nějak v deset večer a pošťačka tam na odpadkovým koši balancovala s tlustýma deskama a odškrtávala, co už sečetla.

To platilo do včerejška.

Poprvé mě nasr. přímo pošťačka. Infolinka mě dorazila

Teď svou plošnou lítost vůči zaměstnancům ČP opouštím. Na včerejší pošťačku H. H. rozhodně nebudu milý (ne že bych snad křičel nebo na ni nějak osobně útočil, to ne, ale udělají se jí omrzliny na nose z mého ledového chladu) a na místní poštu napíšu peprnou stížnost.

Čekám důležité dopisy, večer zkontroluju schránku a čtu na papírku, že na mě v 9.40 zvonila? Lhářka! Bos primigenius f. taurus nebeská! Byl jsem doma až do 15 hodin, zvonek mám funkční a hlasitý. Nebo skvrny na Slunci způsobily, že minutu nefungoval?

Já tak nějak napůl myslel, že ty vtipy o nezvonících pošťacích jsou fakt vtipy! Na vesnici se všichni včetně pošťáků známe, tam nebyly problémy. Ve městě toho mají hodně, fajn, a nechce se jim čekat 5 minut, až někdo sleze ze schodů, fajn... Ale to by žádnou soukromou firmu neomluvilo. A já to nebudu tolerovat, aby mi někdo kecal, že na mě zvonil, když nezvonil.

Dorazila mě ovšem infolinka. Call centrum.

Chtěl jsem vědět, jestli má pobočka dnes o svátku opravdu otevřeno, když na webu píšou, že ano, abych tam nejel zbytečně (samozřejmě nemá, jsem si tam schválně dojel). Případně od koho je aspoň ta zásilka, abych věděl. A taky kam mám poslat tu stížnost, kterou hodlám dotáhnout do konce, pokud přes víkend nevychladnu.

Po 30 minutách jsem zavěsil. Poslouchal jsem toto: „Nezavěšujte prosím, naši operátoři se stále věnují zákazníkům, kteří se dovolali před vámi.“ Zdá se ale, že o svátcích v call centru reálně nikdo není. Proč tedy placená infolinka funguje? Zvažuji žalobičku za náhradu provolaných minut. (Teda já mám volání zdarma, proto jsem to taky nechal vyzvánět půl hodiny, nejsem magor. Ale nasadím provokatéra s placeným tarifem. Když může Šabatová, můžu i já...).

Každý normální e-shop infolinku vypíná! „Zavolejte prosím v pracovní dny bla bla bla...“

Už mám pošty plné zuby

Fakt toho bylo dost. Kdykoli můžu, připlácím si za PPL, DHL nebo kdovíco, hlavně abych s touhle pseudoorganizací nemusel přijít do styku. Tentokrát jsem neměl na výběr...

Je na čase Českou poštu zprivatizovat nebo zrušit. Ukončit, zapomenout na ni a smazat ji z historie. Pošťáci si určitě najdou lepší zaměstnání, protože lepším zaměstnavatelem je ostatně úplně každý!

Autor: Zdeněk Král | karma: 31.86 | přečteno: 1416 ×
Poslední články autora