V USA vyhrál Zeman. Americká kavárna zešílí

9. 11. 2016 11:01:11
Navzdory nechutné mediální masáži si většina Američanů zvolila toho zlého nekorektního prokremlovského burana. Nepřipomíná vám to něco?

Ač amerikanista, ve dvě jsem šel spát. Trápilo mě, že Amerika po osmi letech v otěžích levice nastoupí další levicové roky. S neférovým zdaňováním, strašením veřejnosti imaginární klimatickou změnou, škrtáním svobod a nastolováním ještě větší a mocnější vlády, atd. atd. atd.

Fakt jsem myslel, že to má paní Clintonová jasné a Zeman je bez šance. Teda Trump. I když...

Nekorektní muž vs. elity

Pokud sledujete americkou politiku, teď tedy konkrétně volby, nepřipomínalo vám to něco?

Média se jako supi vrhala na každou bezvýznamnou prkotinu, která se dala překroutit v útok na pana Trumpa. Má milion sledujících na Twitteru, nasdílí neutrální příspěvek ve stylu „Do toho!“, ale protože jde o tweet od údajného bílého rasisty, spojíme s rasismem Donalda.

Jeho slavná nahrávka, kde byl nekorektní vůči ženám... Nebyla nic tak hrozného. Fakt tam pan prezident Trump nepůsobil důstojně jako britská královna, ne že bych mu za ty kecy tleskal, ale byla to prkotinka.

O nijak nepodložených pomluvách ohledně sexuálního obtěžování jsem už taky psal.

Herci se vyjadřovali proti Trumpovi a pro Hillary, všichni měli plná ústa řečí o emigraci, kdyby vyhrál, média z něj dělala nekorektního burana, chytala ho za slovíčka a vytrhávala z kontextu části vět... A paní Clintonová ho v debatách označovala za proruskou loutku, protože odmítal strašit své voliče zlým Putinem. Trump do toho házel bonmoty. Nepřipomíná vám to něco?

V Americe právě zvítězil Miloš Zeman.

Americká kavárno, bav mě

Co se teď děje, je obrovská legrace. Česká televize div nevyvěšuje černé prapory, levicoví komentátoři pláčou, na mém Facebooku půlka lidí skuhrá, druhá půlka trochu škodolibě slaví...

Já mám radost. Přiznám se, i když je mi to vnitřně líto, že ani ne tak z prezidenta Trumpa jako spíš z neúspěchu paní Clintonové. Vím, že tohle tvrzení je ze své podstaty špatné – život se má žit pro něco dobrého, ne jako negativní odpověď na něco zlého. Ale můj odpor k neomarxistickým tezím paní Clintonové, můj odpor k nechutné antitrumpovské mediální a „elitní“ masáži... byl tak velký, že nedostatky pana Trumpa přehlédnu. A i když zdaleka není politicky perfektním kandidátem pro mě, byl v porovnání s paní Clintonovou jasnou volbou.

A mám prognózu, abych se teda předvedl jako vystudovaný amerikanista a jako člověk, který politikou žije. Donald Trump bude (i nadále) americký Zeman. Ne politikou (možná částečně), ale tím, že lid bude s jeho vládou vesměs spokojený, bude mít podporu... Ale média a elity ho budou nechutně atakovat, každý den, na každém kroku. Abych parafrázoval pana Ovčáčka: Americká kavárna se bude ještě více fašizovat.

Média ho budou dál vykreslovat jako prokremelského nekorektního burana, celebrity budou mít proslovy a protesty na kamery, univerzity budou brečet a bojkotovat ho... A já se budu bavit. Vyhrál! Navzdory podlým, neetickým, podpásovým a pokryteckým útokům vyhrál :-)

Dáme #Czexit?

Proč já jsem vlastně politicky takový pesimista? Po „korespondenčních hlasech“ v rakouských volbách jsem nevěřil v #Brexit, a Britové si přesto úspěšně zvolili svobodu. Nevěřil jsem, že paní Clintonová nevyhraje, ale ejhle, zvítězil The Donald. A dokonce mají Američani republikánský kongres a senát. Levice to prostě totálně projela.

To snad dopadne i druhé kolo rakouských voleb, ne? A možná se nám podaří i ten #Czexit.

Autor: Zdeněk Král | středa 9.11.2016 11:01 | karma článku: 44.44 | přečteno: 3290x

Další články blogera

Zdeněk Král

Símvás, za těch 300 Kč od státu si mám koupit bochník chleba, nebo šest vajec?

„Tak nám odpustili korunu pade! Juchů! Škoda že to nejde z marže těch nenažranců z pump...“ Ne, nebojte, fakt to nemyslím vážně...

19.5.2022 v 15:00 | Karma článku: 25.95 | Přečteno: 919 | Diskuse

Zdeněk Král

Prezident Zeman, slušní lepšolidé a zlí „-fobové a -isti“

V souvislosti s hospitalizací prezidenta Zemana a radikalizací společnosti se člověk musí ptát, kdo se chová opravdu „zle“ a o kom se to jen říká. A mimochodem, jsem sice extremista a vlastenec (fuj, že jo), ale mám rád kebab.

23.10.2021 v 11:25 | Karma článku: 45.57 | Přečteno: 7512 | Diskuse

Zdeněk Král

Divím se, že defenestraci ještě nezajistili hospodští

V této zemi bych fakt restauratéra dělat nemohl. Jedna regulace střídá druhou, jedno nesmyslné a invazivní a nespravedlivé nařízení hnedle neguje (nebo nedejbože stupňuje) další. Do takového byznysu aby se člověk bál jít...

21.10.2021 v 8:48 | Karma článku: 44.27 | Přečteno: 7146 | Diskuse

Zdeněk Král

Proč jsou pravicoví konzervativci šťastní, zatímco levice pláče?

Současná levice těží z ukřivděnosti, přecitlivělosti, závisti a dalších negativních pocitů a vlastností. Chcete být šťastní? Zkuste se na svět podívat jako „konzervativní pravičák“.

6.10.2021 v 8:09 | Karma článku: 31.71 | Přečteno: 790 | Diskuse

Další články z rubriky Politika

Jiří Žamboch

Prokazatelně lživý titulek o spotřebitelské náladě:

Titulek Seznam Zprávy: "Blbá nálada ustupuje, Češi se cítí ekonomicky nejlépe za tři a půl roku" znamená, že autor neumí napočítat do tří (let). Důkazem jeho lživosti jsou přitom informace přímo z článku.

29.3.2024 v 9:14 | Karma článku: 19.65 | Přečteno: 232 | Diskuse

Michal Sabó

Nechte nám Mrazíka! Proč Češi stále milují Rusko a staré časy?

Česká veřejnost je rozdělena na dvě poloviny. Jedna podporuje Ukrajinu, druhá si stojí za Ruskem. Co vede lidi k hájení tyranie?

29.3.2024 v 6:45 | Karma článku: 18.41 | Přečteno: 548 | Diskuse

Jiří Žamboch

Putinovo dnešní vojenské srovnání NATO a Ruska záměrně kulhá.Situace Ruska je o dost lepší

Dnešní srovnání NATO Putinem dalším chytrým Putinovým tahem.Prohlášení "Rusko vydává desetkrát méně na obranu než Spojené státy, tak je ruský útok na NATO nesmyslný." má ukolébat veřejnost evropských členů NATO.Je to však jinak.

28.3.2024 v 20:10 | Karma článku: 14.33 | Přečteno: 392 | Diskuse

Jan Pavelec

ČR má se svým upoceným pojetím liberalismu 200 let zpoždění.

Podle Listiny základních práv a svobod se Česká republika nesmí vázat na jakoukoliv výlučnou ideologii či náboženské vyznání, a podle Ústavy má být státem sociálním, nikoliv (neo)liberálním.

28.3.2024 v 15:50 | Karma článku: 14.99 | Přečteno: 252 | Diskuse

Jan Bartoň

Přichází nový věk – volíme mezi tragédií a realismem

Pan Václav Vlk starší uveřejnil skvělý komentář k současné mezinárodní situaci pod titulkem Přichází nový věk tragédie. Abychom předešli tragédii, musíme zvolit realismus.

28.3.2024 v 10:00 | Karma článku: 29.95 | Přečteno: 671 | Diskuse
Počet článků 35 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 5671

Parazitující živnostník, školitel češtiny, korektor a redaktor, libertarián, euroskeptik, pravičák, E(I)NTJ a fanoušek hudby, češtiny, cizích jazyků, technologií, her a seriálů.

Narodil jsem se v roce 1991 v jižních Čechách, dlouho bydlel kousek od Berouna, nyní se pohybuji v Praze. Živí mě převážně čeština, jsem korektor, editor, redaktor, školím jazyk ve firmách i státní správě. Od roku 2011 jsem dělal pro různá online média, téměř tři roky (od roku 2013) jsem psal jako externista do technologické rubriky iHNed.cz, velmi výjimečně i do tištěných médií. Po získání titulu (v roce 2015) jsem z přivýdělků a dohod udělal živnost – jsem OSVČ, tedy parazit, mám svůj tým lidí a nabízím kompletní služby ohledně textů, od tvorby přes korekce po překlad. Mezi mé klienty patří například jeden velký výrobce elektroniky. Školím češtinu, etiketu a „komunikaci“.

Vystudoval jsem mezinárodní obchod na FMV VŠE a amerikanistiku na FSV UK, na půl roku jsem si odskočil studovat terorismus, národní bezpečnost a trestní systém do Spojených států. Předtím jsem měl to potěšení studovat trubku (a jako vedlejší obor klavír) na pražském Gymnáziu Jana Nerudy s rozšířenou výukou hudby. Od září 2016 jsem nastoupil jako student Ph.D. zpět na FSV (momentálně přerušeno).

Mám úžasnou ženu a neméně úžasnou roční dceru – jsou pro mě vším.

Politicky jsem libertarián/minarchista: Příznivec malého státu s malými pravomocemi, který chrání před násilím a krádežemi a vynucuje nutné minimální zákony. Jen pak může společnost fungovat, aniž by nějaká skupina utlačovala nebo vykořisťovala jinou, a země může ekonomicky prosperovat.

Děkuji za návštěvu mého blogu, snad vás moje texty zaujmou.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...