Nezařazené

Zdeněk Král

Zaveďme si v našich obchodech „americké ceny“. Lid zaručeně povstane

Představte si, že čepujete benzín, na pumpě pomalu naskakují koruny a zastaví se u tří stovek. Jenže u pokladny vysolíte třikrát tolik. Americké ceny, respektive „cenovky“, by nám politicky hodně prospěly.

14.4.2016 v 11:01 | Karma článku: 40.04 | Přečteno: 3622 | Diskuse

Zdeněk Král

Nenávidím nový zákon proti nenávisti. Je to adept na hloupost roku

Láska musí být, i kdybychom ji z vás měli vymlátit! Opovažte se na sociálních sítích nebo v hospodě někoho nesrdíčkovat! Pokud projde mimořádně hloupá novela, skončíte na dva roky v lochu za kritiku kohokoli.

12.4.2016 v 9:09 | Karma článku: 41.39 | Přečteno: 2262 | Diskuse

Zdeněk Král

Když vám policie přijde zakázat tibetskou vlajku

Pokud očekáváte smutný autentický příběh od mladíka, kterému někdo zabavil vlajku, omlouvám se. Tenhle příspěvek je jenom rada od mladíka, který si svoje práva nenechá lehce pošlapat.

30.3.2016 v 17:15 | Karma článku: 32.84 | Přečteno: 2622 | Diskuse

Zdeněk Král

Všechno je tu zdarma! Jen vás stát obere o 70 % příjmů

Ta Evropa, to je prostě blahobyt! Zdravotnictví zdarma, vysoké školy zdarma, mateřská dovolená, přídavky na děti... A teda taky jsou tu vysoké daně, ale pššt.

24.3.2016 v 10:01 | Karma článku: 41.83 | Přečteno: 5759 | Diskuse

Zdeněk Král

Ústava není jen cár papíru? Dokažte to

Dokažte to? To má říkat obžalovaný občan žalujícímu státu, respektive jakýkoli obžalovaný jakémukoli žalobci. Naši politici ale s drzostí sobě vlastní obracejí presumpci neviny naruby. Tohle bude pekelně dlouhý příspěvek, pardon.

15.3.2016 v 9:15 | Karma článku: 39.26 | Přečteno: 2766 | Diskuse

Zdeněk Král

Paní Marksová, pane Středulo, čistíte si zuby? Sprchujete se?

Myslitelé z odborů a Ministerstva práce a sociálních věcí tvrdí, že „lidé by měli být spolu.“ A nepřímo říkají, že jste všichni tak blbí, že bez paragrafu zemřete sami někde v koutě.

11.3.2016 v 21:00 | Karma článku: 31.34 | Přečteno: 1034 | Diskuse
Počet článků 35 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 5671

Parazitující živnostník, školitel češtiny, korektor a redaktor, libertarián, euroskeptik, pravičák, E(I)NTJ a fanoušek hudby, češtiny, cizích jazyků, technologií, her a seriálů.

Narodil jsem se v roce 1991 v jižních Čechách, dlouho bydlel kousek od Berouna, nyní se pohybuji v Praze. Živí mě převážně čeština, jsem korektor, editor, redaktor, školím jazyk ve firmách i státní správě. Od roku 2011 jsem dělal pro různá online média, téměř tři roky (od roku 2013) jsem psal jako externista do technologické rubriky iHNed.cz, velmi výjimečně i do tištěných médií. Po získání titulu (v roce 2015) jsem z přivýdělků a dohod udělal živnost – jsem OSVČ, tedy parazit, mám svůj tým lidí a nabízím kompletní služby ohledně textů, od tvorby přes korekce po překlad. Mezi mé klienty patří například jeden velký výrobce elektroniky. Školím češtinu, etiketu a „komunikaci“.

Vystudoval jsem mezinárodní obchod na FMV VŠE a amerikanistiku na FSV UK, na půl roku jsem si odskočil studovat terorismus, národní bezpečnost a trestní systém do Spojených států. Předtím jsem měl to potěšení studovat trubku (a jako vedlejší obor klavír) na pražském Gymnáziu Jana Nerudy s rozšířenou výukou hudby. Od září 2016 jsem nastoupil jako student Ph.D. zpět na FSV (momentálně přerušeno).

Mám úžasnou ženu a neméně úžasnou roční dceru – jsou pro mě vším.

Politicky jsem libertarián/minarchista: Příznivec malého státu s malými pravomocemi, který chrání před násilím a krádežemi a vynucuje nutné minimální zákony. Jen pak může společnost fungovat, aniž by nějaká skupina utlačovala nebo vykořisťovala jinou, a země může ekonomicky prosperovat.

Děkuji za návštěvu mého blogu, snad vás moje texty zaujmou.